het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

Op 14 juli 2009 07:28:11 schreef Jochem:
[...]Ja leuk, maar ik heb niet zo'n stickervel in de bus gehad... :(

Ik moet ze bezorgen, als jij de verzendkosten betaald, stuur ik er wel 1 op of 2:p

oddish, weet je zeker dat het photo flash zijn?
anders blijf ik "gewoon" bij mijn 4x 4700uF@400V.
als het photo-flash zijn.... >:-)

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

lol, 4x 4700uF
wat voor prijsje zat daar aan?

maar dit is misschien iets voor beginners die goedkoop willen beginnen.

Tidak Ada

Golden Member

Kleinste(?) thin client bij MISCO

Chip PC 2310 Thin Client RMI Au 1250 (528MHz) 128MB DDR2 / 256MB Flash, DVI-D, 4xUSB 2.0, Linux (excl. muis en toetsenbord)

€99,-

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op woensdag 15 juli 2009 11:49:34 (31%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Miscoop.. :(
Heb er ooit 2 thinclients besteld. Kreeg er de volgende dag ook twee. En de dag daarna nog eens twee.

Gebeld konden niets zien, maar ik moest maar een formuliertje op de website invullen. Dus formuliertje ingevuld. Na twee weken niets over gehoord, nog maar eens gebeld. Opnieuw formulier in moeten vullen, eindelijk een reactie. Thinclients werden opgehaald. Geloof dat ik in de tussentijd zeker 6 facturen en credit facturen heb gekregen. Ging erg fout..

Voor mij geen misco dus meer :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Tidak Ada

Golden Member

Ik had ook eigenlijk MISCO(op) willen schrijven >:)
Maar dat leek me zo flauw.....

Ik wilde alleen laten zie hóe klein het kan.....

Overigens vind ik wel dat je érg veel moetie voor ze hebt gedaan vanwege een fout in jou voordeel, maar wèl erg eerlijk!! :D

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;
Lucky Luke

Golden Member

Uhm, wat je ongewenst krijgt toegestuurd mag je houden zonder betalen... Bron: Consumentengids.

Zou wat worden zeg anders... Stuur ik je een diode op van minder dan 1 cent en er een rekening bij van 100 euro (dat is excl. eventuele incassokosten). Lucratieve business.

BTW: die €99 is ex. BTW

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Op 15 juli 2009 12:38:18 schreef Tidak Ada:
Overigens vind ik wel dat je érg veel moetie voor ze hebt gedaan vanwege een fout in jou voordeel, maar wèl erg eerlijk!! :D

Ja, erg he.. En eerlijke werkende mensen worden helaas niet schatrijk.. Daarvoor moet je bankier zonder geweten zijn.. :)

Op 15 juli 2009 12:39:42 schreef Lucky luke:
Uhm, wat je ongewenst krijgt toegestuurd mag je houden zonder betalen... Bron: Consumentengids.

Zou wat worden zeg anders... Stuur ik je een diode op van minder dan 1 cent en er een rekening bij van 100 euro (dat is excl. eventuele incassokosten). Lucratieve business.

Het was een zakelijke bestelling. En naar alle redelijkeheid en moraliteit stel je een leverancier daarvan op de hoogte. Is gewoon goed fatsoen.

Dat je doelbewust een diode voor € 100 opstuurt is wat anders dan een bestelling die mis loopt.

[Bericht gewijzigd door RoelA op woensdag 15 juli 2009 15:15:53 (22%)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Lucky Luke

Golden Member

Ok, als het zakelijk is zal het anders liggen. En ik zou het ook gemeld hebben dat ze teveel hebben opgestuurd (en het eventueel terugsturen ook, als ze dat vragen. Wel verzendkosten voor de ontvanger uiteraard).

Maar als een groot bedrijf een fout maakt in mijn voordeel en het pertinent weigert recht te zetten... ...vrees ik dat ze alsnog aan hun kop ga zeuren tot ze dat wel doen*...

Ik zal ook wel nooit rijk worden.

Maarja, terug ontoppic maar weer.

*=er zijn grenzen natuurlijk, maar ze enkele keren opbellen/mailen zit er wel in

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

oddish, ze waren 3,- per stuk......
van iemand die er blijkbaar echt vanaf wilde!
ik heb er 4, en 2 van 3300uF.

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

Op 15 juli 2009 16:05:21 schreef Lucky luke:
*=er zijn grenzen natuurlijk, maar ze enkele keren opbellen/mailen zit er wel in

Nou, bij mij is de grens: "1x bellen".

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Op 14 juli 2009 17:51:27 schreef oddish2211:
misschien voor mensen die bezig zijn met een coilgun of wat dan ook dat een condensatorbank vereist;
http://link.marktplaats.nl/246787143

photo flash capacitors (220 micro-farad @ 200V) 0,10 cent per stuk
ze heeft er nog een paar duizend liggen.

heb er meteen een 50-tal besteld

zijn geen photoflash condensatoren....zie:

http://www.rubycon.co.jp/en/catalog/e_pdfs/aluminum/e_BXA.pdf

Martin

Voor mensen die op zoek zijn naar een scoopje: deze zag ik onlangs staan, zachte prijsjes lijkt me.

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

ook al vaak gezien probleem is ze hebben er zoveel verschillende

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

he wederom een goede aanbieding bij de boerenbond en welkoop.

meister craft mini schroefmachine.
type: mas 36 lio.
dit keer iets meer info dan de vorige keer.
li-ion accu 3,6v 1800mAh.

laadgegevens: 5-7uur 6v dc 400mA

afbeelding http://img.idealo.com/folder/Product/403/7/403708/s1_produktbild_mitte…

de normale verkoopprijs is 29,95 en vanaf maandag is hij 8,99
lijkt me een goede deal ga er maandag zelf meteen een halen

let wel het is een op=op actie.

mijn verzameling mijn updates www.retrogamer.punt.nl
Henry S.

Moderator

Op 21 juli 2009 22:32:03 schreef big bang:
Voor de buizenfreaks:
honderden radiolampen

- - big bang - -

€50 is veel te veel voor P-buizen.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Hmm, ik ken er dan ook niks van Henry, het was een gok. Stel dat je de buis van je leven vindt... :-)

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

is dat haalbaar voor de Belgen ? wat zijn de verzendkosten van zo een transfo ?

Volgens de site berekening is 1 trafo 12€ verzendkosten, valt heel goed mee dus, meestal zit ik rond de 20€ als ik wat veel bestel (niet lichte dingen dus).

Tidak Ada

Golden Member

Op 28 juni 2009 22:27:07 schreef hadv:
Gewoon figuurzaagje of zo'n ronde getande. Die heeft sowieso een bredere 'gang' waardoor het plakken vrijwel niet meer optreedt. En daardoor zaagt het ook makkelijker.

Neem een fijngetand houtzaagje met geharde tanden en zaag niet te steil.

Makkelijker te verwerken is PVC=plaat (grijs of grijsgroen) Is ook makkelijk te draaien en freezen als je de apparatuur hebt. Je kunt er hééle mooie kastjes mee maken :)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;
maartenbakker

Golden Member

Op 23 juli 2009 22:05:46 schreef big bang:
Hmm, ik ken er dan ook niks van Henry, het was een gok. Stel dat je de buis van je leven vindt... :-)

Als het je gaat om TV's herstellen en om eigen knutselprojectjes, zijn P buizen ideaal (voor dat laatste juist omdat ze betaalbaar zijn). De buis van je leven is een bijzondere, en die kom je daar eigenlijk nooit tussen tegen. Er zijn nauwelijks of geen zeldzame types in die serie. De U serie is wat gewilder omdat er meer radioverzamelaars zijn. In de D serie kom je hier en daar zelfs een wat zeldzamer exemplaar tegen. In totaal kan het zijn dat "een paar honderd buizen" voor 50 euro een goede deal is, maar om er een echt "interessante aanbieding" van te maken moeten er eigenlijk toch nog wel wat veel gevraagde types tussen zitten. Of moet je veel geluk hebben dat net die ene buis die je zocht maar moeilijk te vinden was er tussen zit.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op dinsdag 28 juli 2009 01:34:10 (32%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

gisteren bij Blokker (B)
solar huisnummer normaal 5 euro nu 1 euro, goedkopere prijs voor zonnepaneeltje en led en oplaadbare batterij kan wel niet zeker ?

Dit topic is gesloten