nieuwe schakelingen

een ideetje:

maak een "test" rubriek. Gebruikers kunnen dan schema's doormailen naar de moderators. De moderators maken een eerste selectie en plaatsen deze vervolgens online in deze aparte test-rubriek. Iedereen kan dan deze downloaden en testen, en eventueel kan dan de tester een klein verslag terugsturen (foto's, kosten, eventuele verbeteringen,...) naar de moderators. Dewelke deze dan onder de correcte rubriek kunnen plaatsen.

Voordelen:
Schema's worden beter onderling verdeeld (dus niet naar 1 persoon per mail, maar naar iedereen)

Schakelingen groeien sneller aan, zonder de moderators teveel extra werk te geven.

Schema's worden steeds eerst getest.

pointers don't kill programs, programmers kill programs

Op wo 03-07-2002 23:45:17 schreef sven:
een ideetje:

maak een "test" rubriek. Gebruikers kunnen dan schema's doormailen naar de moderators. De moderators maken een eerste selectie en plaatsen deze vervolgens online in deze aparte test-rubriek. Iedereen kan dan deze downloaden en testen, en eventueel kan dan de tester een klein verslag terugsturen (foto's, kosten, eventuele verbeteringen,...) naar de moderators. Dewelke deze dan onder de correcte rubriek kunnen plaatsen.

Voordelen:
Schema's worden beter onderling verdeeld (dus niet naar 1 persoon per mail, maar naar iedereen)

Schakelingen groeien sneller aan, zonder de moderators teveel extra werk te geven.

Schema's worden steeds eerst getest.

ik snap wel waarom ze een beetje voorzichtig hier mee zijn... ze willen het netjes op de site houden en geen rotzooi map hebben met schakelingen van iedereen ...

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Ik heb nou drie keer een aanbod gedaan van scheema's en geen reactie gehad... dan niet, dan maar geen schema's... graag of helemaal niet :)

Hep maar geen bang... Ooit komt't allemaal goed!

Ik heb ook een aanbod gedaan op een stel Audio schema's.
Wat Sven ook zei zou ik idd niet doen. Maar wat wel een idee is als we een soort Poll om schakelingen zouden hebben.
Je geeft op mij de MOD's wat voor schakeling je hebt liggen met een mooie uitleg. Dan kunnen de leden van CO stemmen welke zij het eerste online willen e.d. dan heeft een lid toch nog een beetje stem in wat er online komt.
Het is maar een klein ideetje ;)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Als jullie via de mail complete schakelingen sturen, incl beschrijving, layout, schema, onderdelen lijst, enz. dan plaatsen wij dat binnen no-time in principe. Alleen meestal zijn er, zoals ik hierboven al zei, meer zaken die we moeten doen. En zodra er een incomplete schakeling wordt opgestuurt kost het ons veel werk om dat compleet te krijgen.

Het is overigens vakantietijd, dus zullen de werkzaamheden rond de site wat minder zijn.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Vakantie jah :) zie mijn sign.
En ik zal buiten die data, ff mailen. (ook klad naar Profesioneel :D)

Mzlls Stefan

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ