klein is fijn
Moderator
Op 12 augustus 2009 19:59:28 schreef mts plus:
misschien een poll starten voor de ledjes?
Laat het starten van polls maar aan de mods over. 
Die layout kleurt perfect bij m'n antraciet windows theme. 
Nieko
LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P
Ik pleit ook voor de LEDs
Die moeten terug 
@WilToyo,
De code toevoeging is ook top!
Al zouden regel nummers nog een extra verbetering zijn. Jaja, we zijn niet snel tevreden 
DEVICE 16F628A
CONFIG ...... etc. etc.
SYMBOL Test AS BYTE

[Bericht gewijzigd door Nieko op (20%)]
Daan Timmer
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)
regel nummers
1: die kan je natuurlijk,
2: ook gewoon
3: zelf toevoegen natuurlijk! Als het echt zo belangrijk is :P
4:
5: groetjes? :P
klein is fijn
Moderator
Die regelnummers zijn er met voorbedachte rade uitgelaten, gezien dat behoorlijk smerige code opleverde van de highlighter.
Op 12 augustus 2009 21:32:41 schreef WilToyo:
Dit vind ik nou echt top. Een super toevoeging.
[afbeelding]
Krijg nou wat. Ben ik er na jaren aan gewend alle effecten 'met de hand' te maken, kan opeens iedereen het..
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Wauw, het automatisch toevoegen van UBB-codes is helemaal mooi!
Nog een paar dingetjes:
- De kleurtjes in de code-highliter voor picbasic hetzelfde maken als picbasic.nl
- De tekst een andere lettertype geven (arial, Veranda)
- Wat meer smiles, de boze en het "duimpje-omhoog" mis ik nog wel eens
Dan zou het helemaal super zijn 
Op 12 augustus 2009 21:56:29 schreef klein is fijn:
Die regelnummers zijn er met voorbedachte rade uitgelaten, gezien dat behoorlijk smerige code opleverde van de highlighter.
Voordeel van code zonder regelnummers is dat je het zo kan copy pasten 
Staat stuk beter nu, zonder de underlines.
De forum tracker bevalt me ook wel trouwens! Update tracker ook leuke toevoeging 
@FET: lol