Blijft 11 jaar...
Heb hem openliggen,niks abnormaals,wel kabel verduurd,en wat stof in voeding,straks verder onderzoeken,stof is verwijderd,kabel was van de voet,naar de tv.
Golden Member
Wow, dat moet een nieuw record zijn, de langste reparatie, deze begon 12 jaar geleden.
[Bericht gewijzigd door fred101 op donderdag 25 juli 2024 20:40:05 (24%)
Golden Member
Het is een dossier per apparaat zoals eigenlijk ook wenselijk is op het forum.
Ik zou richting backlight of driver daarvan denken. Dus eerst in een donkere kamer vaststellen of het scherm nog oplicht als het toestel aanstaat. Zo niet, grote kans op backlightprobleem. Eventueel met een lamp proberen te zien of er nog iets van beeld is.
Tv is terug dicht gemaakt,en speelt terug ok,was blijkbaar niet veel aan,geen bolle of slechte elcos,wel wat stof in voeding is terug proper gemaakt.
Had ik die makkelijke reparaties maar, ff stof wegblazen en TV werkt weer! ik tref het ook nooit...
Golden Member
Ik heb het wel eens met monitoren, maar die durf ik nauwelijks naar de klant terug te sturen want je kan op je vingers natellen dat die een boomerang imiteren.
Tv toch nog probleem,hij is terug in kelder morgen ophalen,staat nog tv op beugel die eerst afwerken.