Philips EE (Electronische Experimenteerdoos) nostalgie

RAAF12

Golden Member

In de handleiding staat aangegeven welke onderdelen er in de doos behoren te zitten. Te koop aanbieden kan ook hier, in de rubriek Vraag & Aanbod.

Op zondag 24 maart 2024 19:53:25 schreef RAAF12:
In de handleiding staat aangegeven welke onderdelen er in de doos behoren te zitten. Te koop aanbieden kan ook hier, in de rubriek Vraag & Aanbod.

Dank je voor het antwoord! Ik zag inderdaad lijsten met onderdelen in de dozen, ik zal eens kijken of ik eruit kom. Wordt nog een flinke klus zonder verstand van de componenten ?

RAAF12

Golden Member

Op zondag 24 maart 2024 20:00:44 schreef GarmrNL:
[...]

Dank je voor het antwoord! Ik zag inderdaad lijsten met onderdelen in de dozen, ik zal eens kijken of ik eruit kom. Wordt nog een flinke klus zonder verstand van de componenten ?

Het wijst zich vanzelf want er staan ook tekeningen in het boekje hoe de componenten eruit zien. Ik heb zelf eens incomplete dozen gekocht, vandaar de opmerking.

Ik ben best kandidaat voor eenmaal EE20 plus eenmaal EE08, uit puur jeugdsentiment. Moet dan wel met de post naar Portugal, tenzij het kan wachten tot ik nog eens afzak naar de lage landen - juni, op zijn vroegst.

Ik heb wel wat tijd, en kan en wil graag helpen bij het uitvogelen van de onderdelenlijsten. Maar - het werd reeds gesteld - eigenlijk zou dat sowieso geen probleem mogen zijn.

Op zondag 24 maart 2024 20:38:46 schreef Paulinha_B:
Ik ben best kandidaat voor eenmaal EE20 plus eenmaal EE08, uit puur jeugdsentiment. Moet dan wel met de post naar Portugal, tenzij het kan wachten tot ik nog eens afzak naar de lage landen - juni, op zijn vroegst.

Ik heb wel wat tijd, en kan en wil graag helpen bij het uitvogelen van de onderdelenlijsten. Maar - het werd reeds gesteld - eigenlijk zou dat sowieso geen probleem mogen zijn.

Het uitzoeken ga ik even wat tijd voor nemen. Ik ga me er eens in verdiepen en dan zal ik een uitgebreidere post maken ? Het is ook deels een stukje luiheid aan mijn kant; mijn moeder zit midden in een verhuizing en vroeg mij om e.e.a. uit te zoeken en da’s redelijk veel, vandaar. In ieder geval enorm bedankt al voor de reacties zover!

Zonder me te willen moeien, of iets op te dringen: het is ook mogelijk het hele verhaal als een geheel aan te bieden, bv. in onze rubriek "vraag en aanbod", er is vast wel iemand die een prijsje wil bieden voor "wat het dan ook is" en de bluts met de buil nemen.

Overigens: mijn deelneming bij het overlijden, ook al is het intussen 7 of 8 jaar geleden.

[Bericht gewijzigd door Paulinha_B op zondag 24 maart 2024 20:54:43 (16%)

Op zondag 24 maart 2024 20:53:32 schreef Paulinha_B:
Zonder me te willen moeien, of iets op te dringen: het is ook mogelijk het hele verhaal als een geheel aan te bieden, bv. in onze rubriek "vraag en aanbod", er is vast wel iemand die een prijsje wil bieden voor "wat het dan ook is" en de bluts met de buil nemen.

Overigens: mijn deelneming bij het overlijden, ook al is het intussen 7 of 8 jaar geleden.

Met dat idee speel ik ook inderdaad, ik denk dat de advertentie dan baat heeft bij afzonderlijke foto’s per doos. Ik ga dat binnenkort eens doen!

Ik zal ook de EE20 en EE08 nakijken, gezien je interesse voor die dozen. Verzenden naar Portugal is denk ik geen probleem, momenteel heb ik dozen genoeg en het postkantoor zit om de hoek!

Dank je voor de deelneming; het blijft een gemis en helemaal nu ik me met zijn spullen bezighoud…

Maak een afweging: ofwel moet het snel buiten, ofwel wil je zoveel mogelijk geld zien. Ik denk dat er een redelijk levendige markt is, en dat de tweede optie dus best zou kunnen werken, maar er gaat dan wel tijd en moeite in.

V.w.b. verzending per post: dat lukt natuurlijk altijd wel, maar het zijn relatief grote dozen, dat zou in de papieren kunnen lopen...