Op 19 april 2012 16:33:14 schreef Tinus016:
Ik wil er van beide ook wel een.Grtz, Tinus.
Staat erbij en mail
Op 19 april 2012 16:36:34 schreef ashleyvansteenacker:
voor mij de beide, als het kan
Staar erbij, mail je mij even zodat ik contact met je kan opnemen?
Zo, de bestellingen zijn verstuurd. Over 3 weken verwacht ik alles binnen te hebben om de bestellingen naar jullie te verzenden.
Heb je mijn e-mail niet ontvangen of vragen neem dan contact met mij op.
Ik zal de openingspost bijwerken als ik geld heb ontvangen.
Damic
Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
Op 21 april 2012 15:02:45 schreef significant:...
Ik zal de openingspost bijwerken als ik geld heb ontvangen.
De eerste post updaten 
Op 25 april 2012 17:44:55 schreef significant:
Van sommigen heb ik het geld nog niet ontvangen. Graag zsm overmaken!
Ik heb het geld pas vandaag maar kunnen overmaken,
Sorry
benleentje
Golden Member
Ik heb dit topic heel eerder gemist. Als het nog mogelijk is wil ik van beide bordjes 1 st hebben. Dus programmer en zif bord. Als het niet meer kan geen probleem.
@Benleentje
Dat kan nog, ga je even mailen met details.
Startpost nu bijgewerkt. Met sterretje is bedrag ontvangen!
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Wat vertraging omdat ik weekje uit huis was.
Het geld heb ik van iedereen behalve Roland binnen, gezien zijn post zal dat er deze week opstaan.
Bestellingen zijn geplaatst en ik verwacht een en ander in de loop van komende week binnen te hebben. Zelf ben ik binnenkort nogmaals een weekje uit huis.
Ik houd jullie op de hoogte!
Update
Zojuist het laatste pakketje ontvangen, helaas sta ik op het punt NL te verlaten. Het samenstellen van jullie bestellingen zal dan ook volgende week zaterdag worden, alles is binnen dus met een beetje inpak geluk kan het vrijdag ook richting het postkantoor.
Tinus016
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Update
Terug in NL, maar vergeten van hemelvaartsdag, m.a.w. sommige onderdelen zijn op het postkantoor blijven liggen. Ga dit weekend met de al aanwezige onderdelen de pakketjes samenstellen. Met een beetje geluk gaat het dan maandag anders uiterlijk dinsdag op de post.
Pakketten ingepakt, gaan morgen naar de post!
@Damic:Als je morgen ook je pakket op de post wilt hebben, kun je me dan asap je adres mailen?
Damic reageert juist ik de post edit
Inderdaad opgelost, alle pakketjes morgen op de post!
[Bericht gewijzigd door significant op (24%)]
Zo, meneer post is weer blij gemaakt met een collectie pakketten.
Als je pakket binnen is hoor ik dat graag, handleidingen over het solderen en het gebruik zijn terug te vinden op de sites in de startpost.
Mocht je problemen hebben met solderen of krijg je het niet werken dan kun je dat hier kwijt of me per e-mail bereiken.
Er is nog enig restant uit deze ronde, mocht je interesse hebben dan ontvang ik graag een e-mail.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Damic
Ben Belg sowat :D :: plaatjes zijn meestal klikbaar
@Spup: krijg geen e-mail naar je verstuurd, neem even contact met mij op!
Goed te horen dat de meesten van jullie al iets hebben ontvangen. De geen die nog niets hebben vraag ik zich te melden als ze het binnen krijgen!
Veel plezier ermee.