netiquette

Dit topic is gesloten

Dag Moderators,

Wanneer er componenten los worden besproken in topics en jullie zien dit als integraal geheel, waaruit vervolgens in een topic op een onbehoorlijke manier wordt uitgehaald richting de schrijver. Dan zou ik willen verzoeken om eerst deze persoon een Persoonlijk Bericht te verzenden met een waarschuwing. En niet op de manier zoals ik nu mag ondervinden.

Wanneer ik fout was in deze dan mijn excuus, maar graag zou ik het anders zien in de mogelijke toekomst. Laten we er dan allemaal iets van leren zou ik zo zeggen.

Netiquette geldt ook voor Moderators neem ik aan?

Jochem

Golden Member

Een persoonlijk bericht, dat wordt dan dus een email? Realiseer je je dat moderatoren vrijwilligers zijn, en dat het nogal wat tijd gaat kosten als ze iedere overtreder van de forumregels (dat behelst wat meer dan netiquette) ook nog eens een persoonlijk mailtje moeten gaan sturen?

Als ik zo de berichten eens doorlees, dan zie ik niet echt dat er op een onbehoorlijke manier wordt uitgehaald. Mij lijken de opmerkingen terecht, en wat ook niet voor jou pleit is dat je herhaaldelijk dezelfde fout maakt, ook na eerdere waarschuwingen die misschien wat minder kortaf waren.

Tot zover mijn observatie. Is het ook bij je opgekomen dat je misschien zelf een emailtje had kunnen schrijven in plaats van deze discussie in het forum aan te gaan?

Heb geduld: alle dingen zijn moeilijk voordat ze gemakkelijk worden.

Circuitsonline heeft geen Personal Message systeem.
Eventuele berichten moeten via email en niet iedereen heeft zijn email openbaar staan.
Dus niet iedereen kan je een email sturen.
Het werkt wel andersom, ben je het niet eens met een moderator actie kan je hem altijd wel een email sturen.
Als daaruit blijkt dat de moderator het fout had zal een eventueel gesloten topic ook wel weer geopend worden lijkt me.

Henry S.

Moderator

Kortom, wend je tot de desbetreffende moderator, zie http://www.circuitsonline.net/forum/faq#klachten

Op 11 juni 2012 18:42:40 schreef Riktw:
Als daaruit blijkt dat de moderator het fout had zal een eventueel gesloten topic ook wel weer geopend worden lijkt me.

Dat is nu niet aan de orde, het is duidelijk dat het topic ergens bij hoorde, ook gezien de onvolledige startpost.

Daarmee wil ik dit topic besluiten.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten