hallo. ik heb nog een infrarood koptelefoon gevonden op mijn zolder. nu is het probleem dat ik het bakje dat de geluidssignalen verzend kwijt ben. de vraag is of dat iemand mij een schakelingetje kan bedenken. ik kan een beetje helpen met de frequenties. de frequentie aan de rechtse luidspreker is 2.8 MHz en aan de lingse 2.3 MHZ. alvast bedankt :D

Heb je geen merk en typenummer, ' even' zenders op die frequenties via IR maken is er niet bij. Je beter op zoek gaan naar een vervangend basisstation.

Ik heb nog een werkende set van Philips nieuw in doos liggen, maar er zit een maar aan, het ligt in de berging aan de andere kant van de stad en ik kom daar bijna nooit. Bovendien is er een keertje ingebroken en is er op de hooftingang een ander slot gezet en daar moet ik nog steeds een sleutel van ophalen. Dus heb je tijd genoeg dan mag je het gratis hebben. (Ik kan nog geen termijn noemen.)

Groetjes Hans.

Vandaag eindelijk na een half jaar de sleutel gekregen. Ik moet daar binnenkort in de buurt zijn, dus is het nog actueel?

Groetjes Hans.