CrossFireX
A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.
Hello, omdat ik het begrijp van jeroen dat ie alles uit eigen zak moet betalen, heb ik beslist ook mijn deel te doen.
Petje af voor Jeroen zijn harde en mooie werk! En dat is voor mij reden genoeg om hem te steunen.
Ik heb dit onmiddellijk gedaan nadat de button voor pay-pall verscheen, en per direct het bedrag over gemaakt.
Dit is nu een 3 tal dagen geleden, echter weet ik nog steeds niet of mijn geld ja dan nee aangekomen is?
Het is wel al bij de bank afgeschreven.
Als er bewijs van storting nodig is kan ik dit per direct laten geworden.
Kan er mij iemand iets laten weten aub? Indien niet ok, is er ergens een fout gebeurd en moet ik bij pay-pall aanbellen.
Je zou eigenlijk een melding van CO moeten krijgen dat je betaling ontvangen is en verwerkt wordt.
Maar ik hoor helemaal niks, nog geen email. Dat vind ik niet zo netjes. Er staat ook niet bij vermeld dat je dit moet laten weten of niet aan de moderators.
Het geheel is een beetje onduidelijk voor bezoekers, en dat moet beslist beter kunnen.
De button zelf voor doneren is wel een enorme verandering en moedigde me zelfs aan om jullie te steunen!
Bij de meeste site krijg je per direct te horen via mail dat je betaling aangekomen is. En dit zo snel mogelijk wordt verwerkt en je dan nog een mail krijgt van ze, zodra alles verwerkt is.
evdweele
Overleden
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Ook ik heb gisteren de kans aangegrepen om te doneren. Ik had al eerder gezocht hoe dit zou kunnen, maar tevergeefs. Met de button werkte het perfect.
Enkele seconden nadat ik de transactie bij Paypal had afgewerkt ontving ik een mailtje van CO en stond er Golden member bij mijn naam. (Die vermelding hoeft voor mij overigens helemaal niet zo nodig)
Ik denk dat er bij jou ergens tussen Paypal en CO iets fout is gegaan.
@CrossFireX
Uit ervaring weet ik dat mailtjes van Paypal Nederland wel eens in de spamfolder komen te staan.
Jeroen
Moderator
Ik heb het even nagekeken en ik heb de transactie gevonden, die is betaald en bevestigd. De donatie is echter niet aan een account gekoppeld. Was je ingelogd op Circuits Online tijdens het doneren via PayPal? Ik kan de donatie alsnog aan jouw account koppelen als je dat wil.
Wat betreft communicatie: je krijgt altijd een bevestiging van PayPal zelf. Als je ingelogd bent op Circuits Online krijg je van ons ook een mail als de betaling bevestigd is door PayPal. Meestal is dat direct na het doneren, maar dat hoeft niet.
Heb het zelf net ook geprobeerd. Bij niet ingelogd en een donatie gebeurt er niets (nu ja, geld van je rekening en CO blij natuurlijk) als je wel bent ingelogd en doneert wordt e.e.a. direct herkend en wordt je gold member
PS.1 als je twee keer overmaakt wat wordt je dan? 
PS.2 krijg/is het mogelijk dat je een herinnering krijgt na 1 jaar als je donatie "verloopt"?
PS.3 IMHO hoeven de banners e.d. niet weg, zijn meestal redelijk ter CO-zake en dat kan soms interessant zijn.
[Bericht gewijzigd door pax op (27%)]
Jeroen
Moderator
Als je twee keer overmaakt komt de tweede donatie na de eerste (een donatie is één jaar geldig), dat zie je bij het doneren bij de ingangsdatum.
Drie weken voordat de donatie verloopt krijg je een herinnering via e-mail.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Ik weet in elk geval weer waarom ik gewoon via de bank heb overgeschreven, ik werd aangenaam verrast door de snelheid waarmee ik terug special member was.
CrossFireX
A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.
Bedankt Jeroen voor de info!
Ja ik was ingelogd voor zover ik weet.
Misschien heeft het iets te maken met de Add-on NoScript dat ik gebruik in Firefox browser.
Je mag de donatie aan mijn account koppelen, dan krijg ik ook een mailtje als het jaar weer voorbij is.
Nog een prettige dag verder toegewenst!
Groetjes , Maaike
Jeroen
Moderator
Dan heeft het denk ik aan NoScript gelegen, Javascript is nodig om het doneren goed te laten werken.
Ik heb de donatie aan jouw account gekoppeld. Bedankt voor de donatie!