Werkplek, prutshoek, soldeertafel, knutselkamer

Dit topic is gesloten

Okeej dan, je hebt erom gevraagd:

http://home.tiscali.nl/mnm.tm/img/Hobbyhok/Elektronica_bureau.jpg

http://home.tiscali.nl/mnm.tm/img/Hobbyhok/Stapels.jpg

http://home.tiscali.nl/mnm.tm/img/Hobbyhok/Kast.jpg

http://home.tiscali.nl/mnm.tm/img/Hobbyhok/PC_hoek.jpg

[Bericht gewijzigd door MNM(tm) op maandag 20 september 2004 19:09:31

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)
High met Henk

Special Member

JEEZUS MNM wint met vlag en wimpel: } Problem Solver {, hmm solve eerst je kamer maar es :)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 2 juli 2004 16:16:45 schreef MNM(tm):
Okeej dan, je hebt erom gevraagd:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Oh my god, in vergelijking daarmee ligt het bij mij erg netjes!

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

mijn god...

dat is bijna iets voor bij jambers...

dat slaat werkelijk alles op het hele forum denk ik.

She sells Electric Ego

sodeju, en ik vond het bij startours al niet erg netjes (niet beledigend bedoeld), dat was voor mij op dit moment de ergste, maar nu ben jij de ergste, man, dat jij daar kan leven/werken!

stefan.

Dan zijn hier mijn foto's.

http://members.lycos.nl/vibelectronics/Foto1.JPG

http://members.lycos.nl/vibelectronics/Foto2.JPG

best netjes dacht ik toch :)

Nu doen ze het

[Bericht gewijzigd door Ives op vrijdag 2 juli 2004 17:12:04

www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.

@Remko Struiksma:
Had net alles opgeruimd, is alweer een zootje.. Spul staat in de kast.

@Stynus:
"Symbulen" en "teller"op je website doen het niet.

@Bliksem:
Denk ander je hoofdlettergebruik!

[Bericht gewijzigd door MichielPH op vrijdag 2 juli 2004 17:07:25

Nieuwe afkorting een idee? --> CMIIR = Correct Me If I'm Rong

Op 2 juli 2004 16:16:45 schreef MNM(tm):
Okeej dan, je hebt erom gevraagd:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Als je ooit je 'stort' opruimt, dan mag je dat wel hier komen dumpen... Staan wel leuke dingen bij. Zie het wel zitten om mijn kamer zo eens over hoop te halen (enkel ouder niet, die zijn al kwaad als ik eens een paar dagen de soldeerbout laat staan:()

Als je denkt, die is gek, dan ben je niet de eerste, want dat was ik... E-mail adres voor imense bestanden: webmasterstinus@walla.com (1GB)
Diamon

Golden Member

Het is MNM(tm) zijn hobby kamer, en weet je wat zijn hobby is, postzegels verzamelen. Alleen is die wel al zijn postzegels kwijt :+
Het ziet er misschien uit als een zooitje, maar als je aan MNM(tm) vraagt waar iets ligt, kan die het wel snel/vlot/direct vinden.
Dus tis eigenlijk een georganiseerd "zooitje".

Chaos is slechts een complexe wijze van ordenen! ;)

Op 2 juli 2004 17:07:22 schreef Stinus:
Als je ooit je 'stort' opruimt, dan mag je dat wel hier komen dumpen... Staan wel leuke dingen bij.

Zoals wat?

[Bericht gewijzigd door MNM(tm) op vrijdag 2 juli 2004 17:14:58

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)

Leuk topic dit :D

Valt me op dat veel mensen een scoop hebben staan.
En ook zie ik vrijwel alleen maar CRT monitoren op de bureau's staan. Jongens koop een TFT, scheelt zeeen van ruimte ;)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op 2 juli 2004 17:41:42 schreef Bastiaan:
Jongens koop een TFT, scheelt zeeen van ruimte ;)

en zeëen van ruimte in de portomonee

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

nou, dan nu eindelijk ook eens mijn werkplaatsje. onder de volgende link staat hij.

http://members.lycos.nl/stynus2/co/werkplaats%20stefan/

foto1=totaalbeeld, kleine plaats, maar heb ook niet zoveel nodig.

foto2=linkergedeelte van mijn bureau, met soldeertin, rolletjes draad, wat zelfgemaakte printjes en wat papierwerk.

foto3=middengedeelte van mijn bureau, met krant om op te werken, wat printen die gedesoldeerd moeten worden.

foto4=rechtergedeelte van mijn bureau, met soldeerstation van 80 watt. een verwarmde desoldeerbout van 25 watt, een kleinere soldeerbout van 25 watt, en ook nog een kleine microsoldeerbout van 8 watt, 12 volt. heel kleine oranje dingetje bij de printplaten.

foto5=kast waarop ik vanalles kwijt kan, achter de deurtjes die eronder zitten kan ik ook nog vanalles kwijt.

stefan.

[Bericht gewijzigd door Stefan van I op vrijdag 2 juli 2004 18:15:49

She sells Electric Ego

Op 2 juli 2004 17:41:42 schreef Bastiaan:

Valt me op dat veel mensen een scoop hebben staan.
En ook zie ik vrijwel alleen maar CRT monitoren op de bureau's staan. Jongens koop een TFT, scheelt zeeen van ruimte ;)

ik heb geen scoop en zouw ook niet weten hoe zon dinge werkt maarr ik heb wel een tft scherm en het scheel idd veel ruimte
voor de rest is het wel netjes om men kamer waar ikook soldeer en enzo. ik zal nog eens kijken of ik wat fotos kan plaatsen

Arnold

je kan alles opblazen, als je het maar goed doet

Op 2 juli 2004 16:16:45 schreef MNM(tm):
Okeej dan, je hebt erom gevraagd:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Bij mij zag het er vroeger ook zo uit. Mijn moeder altijd maar vloeken dat ze niet normaal door mijn kamer kon lopen om b.v. het raam open te zetten. Maar je kon ook nergens lopen. De enige stukjes vloer die je kon zien waren ter grote van mijn voeten en daar waren er mss 4 van om op de belangrijke plaatsen te kunnen komen. Toen ik eens de boel opgeruimt had (welliswaar onder een "beetje" druk van m'n moeder) heb ik uit mijn kamer en van zolder ongeveer 2 a 3 volgepropte auto's aan elektro rotzooi naar het stort gebracht.

Op 2 juli 2004 17:41:42 schreef Bastiaan:
Leuk topic dit :D

Valt me op dat veel mensen een scoop hebben staan.
En ook zie ik vrijwel alleen maar CRT monitoren op de bureau's staan. Jongens koop een TFT, scheelt zeeen van ruimte ;)

En wat Stynus al zij: en zeëen van ruimte in de portomonee.
Als ik het kon betalen kocht ik me er ook een, maar die krengen zijn toch zeker 3 keer zo duur als een gewone beeldbuis monitor.:-(

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
help

Golden Member

Op 2 juli 2004 13:05:15 schreef stynus:
[...]
werkt bij jouw alles op batterijen dan?

nee ik heb alles in kabelgoten aan de achterkant van mijn bureaus
anders zit je er met je voeten in en dan net als je bezig bent trek je er perongeluk een kabeltje uit met alle gevolgen daarvan

Ik zal kijken of ik ook een foto kan maken van mijn werkplekje op zolder :).

Heb wel een foto maar die is antiek ;-)

Op 2 juli 2004 16:16:45 schreef MNM(tm):
Okeej dan, je hebt erom gevraagd:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vraagje, woon je nog thuis ? Zo ja, wat vinden je ouders daar wel niet van, van die puinzooi, mijn god zeg. En ik maar denken dat ik het bont had gemaakt toen ik 3 vuilniszakken aan PC spullen heb afgevoerd :)

Aan je leeftijd te zien zul je wel niet meer thuis wonen ;)

Op 2 juli 2004 19:20:53 schreef Antoine:
[...]

Vraagje, woon je nog thuis ? Zo ja, wat vinden je ouders daar wel niet van, van die puinzooi, mijn god zeg. En ik maar denken dat ik het bont had gemaakt toen ik 3 vuilniszakken aan PC spullen heb afgevoerd :)

Aan je leeftijd te zien zul je wel niet meer thuis wonen ;)

sorry zenne, maar pc afval in vuilzakken, kzout nie meer doen, heel giftig, breng naar containerpark e...of wissel daar slecht gerief voor goed gerief...

Op 2 juli 2004 16:16:45 schreef MNM(tm):
Okeej dan, je hebt erom gevraagd:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

dit vind ik de geschikte werkplaats, als je alles tenminste zelf weet liggen, das bij mij ook zo, maar als ouders neuten moek da opkuisen en dan vind ik niet meer terug e...

@ MNM(tm)
slik...
hoevaak per jaar soldeer je daar? of is het gewoon voor de show...

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Op 2 juli 2004 19:20:53 schreef Antoine:
[...]

Vraagje, woon je nog thuis ? Zo ja, wat vinden je ouders daar wel niet van, van die puinzooi, mijn god zeg. En ik maar denken dat ik het bont had gemaakt toen ik 3 vuilniszakken aan PC spullen heb afgevoerd :)

Aan je leeftijd te zien zul je wel niet meer thuis wonen ;)

Klopt, ik woon al weer 3 jaar in m'n eigen huissie. :)
Maar geloof me: in mijn toenmalige slaapkamer was het niet veel anders hoor! :P

Op 2 juli 2004 19:39:38 schreef ledlover:
@ MNM(tm)
slik...
hoevaak per jaar soldeer je daar? of is het gewoon voor de show...

Met grote regelmaat zelfs! 'n Paar dagen geleden nog een (E)EPROM programmer zitten bouwen. :)

[Bericht gewijzigd door MNM(tm) op vrijdag 2 juli 2004 19:43:22

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)

Mijn werkplek/kamer is op onze boot(22mtr bij 4,5mtr de boot dan he:-)
precies onder het zijl-dek dus ik heb geen sta hoogte(aleen bij mijn deur) en dan staat er dus ook nog een mastvoet midden in:-(
Als ik aan mijn buro(of hoe schrijf je dat) wil gaan werken moet ik eerst van alerlij troep(tijdschrift verzameling dosen componenten ed.) omstapellen naar mijn bed dus behoorlijk krap dus
En als we dan ook nog eens gaan zeilen is de troep helemaal niet meer te overzien en moet ik alles eerst storm vasten(voorberijden op aardbeving) maar vaak licht ook daarna me hele kamer onder de bende(verzameling tijdschriften ed)
Maar goed het zeilen is ook erg leuk en de moeite waart
Dus ben erg jaloers op jullie vele ruimte
Zal binnen kort mijn broers camera ff lenen voor fotos

Dit topic is gesloten