Op 2 juli 2004 19:42:03 schreef MNM(tm):
[...]
Klopt, ik woon al weer 3 jaar in m'n eigen huissie. :)
Maar geloof me: in mijn toenmalige slaapkamer was het niet veel anders hoor! :P

[...]
Met grote regelmaat zelfs! 'n Paar dagen geleden nog een (E)EPROM programmer zitten bouwen. :)

Hehe, ik woon nog thuis, mijn kamer is niet veel anders dan jouw rommelhok. http://www.inkoopactie.net/i/s/shutup.gif

Hier ook maar enkele sta plekjes, maar toch weet ik waar alles ligt (ongeveer). :P

MNM: GEZELLIG ZEG!!!!!! ik hou veel van kleine ruimtes volgepropt met rommel maar mij moeder vind dat niet leuk en bij mij is het zelden een rommel, alles egaal en glad... Ik heb het nu over mijn huis, geen hobbykamer want die heb ik niet weeeeheeeehhheeeeee :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

Op 2 juli 2004 16:25:32 schreef teslaserist:
dat is bijna iets voor bij jambers...

Hahahahaha :-) :-) :-)

Op 2 juli 2004 20:21:18 schreef fzwart:
[...]

Hahahahaha :-) :-) :-)

Ik heb Jambers inmiddels gebeld (handig zo'n HotLine), ze gaan in 1 van de komende weken contact opnemen.

mnm's , wie zijn ze , wat doen ze & how the hell vinde ze daar iets in terug

Ik zal binnenkort ook een keer me kamer en werkplek (schuur) opruimen en even een vriend vraagen om wat pic's te maken :-)

valspelert snel opruimen hoe durf je :P

Op 30 juni 2004 00:41:44 schreef Jeroen Boere:
nu ff mijn werkstek:
[afbeelding]

Whehe, je hebt dezelfde soldeerbout, functiegenerator(hoe zou dat kunnen? :P ) en voeding als ik :)

Op 2 juli 2004 20:15:12 schreef miter:
MNM: GEZELLIG ZEG!!!!!! ik hou veel van kleine ruimtes volgepropt met rommel maar mij moeder vind dat niet leuk en bij mij is het zelden een rommel, alles egaal en glad... Ik heb het nu over mijn huis, geen hobbykamer want die heb ik niet weeeeheeeehhheeeeee :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

Ehm, je hebt een eigen huis, maar er bij aankoop geen rekening mee gehouden dat er een hobbykamer moet zijn?

ik heb een schuur van 4 bij 3 tot me beschikking mijn kamer van 4 bij 3 en de zolder van 7 bij 5

nou, daar kan je wel het een het ander in opslaan ;-)

ik moet het doen met een klein kamertje..

Op 2 juli 2004 16:16:45 schreef MNM(tm):
Okeej dan, je hebt erom gevraagd:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind dit zo superlijp he :P:P:P:P:P fantastiesch en dat te bedenken dat het bij mij enkele weken geleden nog erger was ik heb heel wat uit de weg moetten ruimen om uberhaupt in de schuur te komen ma tis nu opgeruimt alleen heb ik rommel in mijn rommel kasten die 2 stalen kasten zijn dat daar liggen al mijn printplaten in die ik uit apperaten gesloopt heb heel makkelijk kheb nog wel ene gouden tip of eerlijk gezecht 2 tips desolderen met een verfstripper gaat heel goed en is snel en in combinatie met een compressor gaat het nog beter ver verwarmt de tin tot smelt punt en blaast dan vervolgens de tin weg met de compressor en je hebt superschoone pinnen je kan ook een component los solderen met je bout e ndan met een compressor de tin eraf blazen er zit ee ntruukej achter want al je het doet en je blaas verkeert blaas je de tin op het component op zich nie tzo erg maar et ziet er niet uit dus de spuit van de compressor evenredig houden met de print dan blaas je de tin over de achterkant van de print en valt het onderdeel er schoon uit :P

@STARTOURS G24T, je weet het en ik ook, maar probeer toch aan de leestekens te denken ;). Want op de manier waarop jij posts neerzet vergaat al snel de concentratie als iemand die moet lezen.

staat ook bij mijn siganture Dyslecties en op een of andere manier vergeet ik die krengen ik denk er wel aan als ik klaar ben kwenie hoe et komt kzal toch eens in de gaten houden :S

[Bericht gewijzigd door Anoniem op ]

Op 3 juli 2004 17:02:20 schreef STARTOURS G24T:
kwenie hoe et komt kzal toch eens in de gaten houden :S

Graag, want het is zonde als jij berichten typt die mensen niet lezen omdat het teveel energie kost.

Op 3 juli 2004 17:17:57 schreef Bastiaan:
[...]
Graag, want het is zonde als jij berichten typt die mensen niet lezen omdat het teveel energie kost.

Je hebt wel gelijk hoor, Bastiaan, maar in 't leven gaat nou eenmaal niet altijd alles van een leien dakje.
't Mag van mij dan ook best wel eens voorkomen dat mensen eens wat meer moeite moeten doen voor een ander.
Ik zit al jaren op diverse forums en kom dan ook regelmatig stukjes tekst tegen die geschreven zijn door dyslectische mensen. Aanvankelijk zit je je er echt dood aan te ergeren, maar als je jezelf ertoe zet om er een relaxed over te doen en gewoon eens rustig de tijd neemt van wát iemand te vertellen heeft in plaats van hóe, dan scheelt dat al heel veel. ;)

Goed, dit gezegd hebbende, zullen we nu weer on topic verder gaan?

(PS.: als het zoveel energie kost, dan eet je toch gewoon een boterhammetje meer? :P)

Zooo grote werkruimtes soms... En als je daar dat dan ook nog eens altijd mag laten staan...
Nu mag ik mijn rommel eens laten staan, maar als het school is, moet alles (inclusief tafel) weg! + dan heb ik ook nog een verveldende pa die opruimziek is...:(

Op 3 juli 2004 16:58:59 schreef Bastiaan:...probeer toch aan de leestekens te denken...

GelukkigbegrijpendemeestemensenwelwaarBastiaanhetoverheeftwantdatzietermeestalpiekfijnuit > Punt!! :D

SWSje

Op 3 juli 2004 19:03:24 schreef Sweet Winter Smile:
[...]

GelukkigbegrijpendemeestemensenwelwaarBastiaanhetoverheeftwantdatzietermeestalpiekfijnuit > Punt!! :D

SWSje

Sorry Sweet Winter Smile, maar wat probeer je hiermee te bereiken?

Ik denk dat hij cool wil doen.

Volgens mij WIL jij ook cool doen.

Op 3 juli 2004 20:00:09 schreef MNM(tm):
[...]
Sorry Sweet Winter Smile, maar wat probeer je hiermee te bereiken?

Geintje ;)

SWSje

Op 3 juli 2004 16:55:18 schreef STARTOURS G24T:
[...]

Ik vind dit zo superlijp he :P:P:P:P:P fantastiesch en dat te bedenken dat het bij mij enkele weken geleden nog erger was ik heb heel wat uit de weg moetten ruimen om uberhaupt in de schuur te komen ma tis nu opgeruimt alleen heb ik rommel in mijn rommel kasten die 2 stalen kasten zijn dat daar liggen al mijn printplaten in die ik uit apperaten gesloopt heb heel makkelijk kheb nog wel ene gouden tip of eerlijk gezecht 2 tips desolderen met een verfstripper gaat heel goed en is snel en in combinatie met een compressor gaat het nog beter ver verwarmt de tin tot smelt punt en blaast dan vervolgens de tin weg met de compressor en je hebt superschoone pinnen je kan ook een component los solderen met je bout e ndan met een compressor de tin eraf blazen er zit ee ntruukej achter want al je het doet en je blaas verkeert blaas je de tin op het component op zich nie tzo erg maar et ziet er niet uit dus de spuit van de compressor evenredig houden met de print dan blaas je de tin over de achterkant van de print en valt het onderdeel er schoon uit :P

Goede tip :-)
Ik zal het eens probeeren als ik goedkoop aan een verfstripper ken komen. (het lukt denk niet met een gasbrander, dan maar je je ic's dood?)
En ik heb hier nog wel een compressor staan alleen moet de motor daarvan na gekeken worden (paar windingen doorgebrand)