maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Ik krijg de indruk dat de mailadressen in de profielen ongeacht de stand van het vinkje op dit moment altijd op "niet openbaar" staan.
Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Ik kan jouw adres nu gewoon zien. Kan je mijn adres zien?
Edit: Als ik uitlog, kan ik je adres niet zien.
[Bericht gewijzigd door Tommyboy op (31%)]
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Ik ben ingelogd en kan jouw adres niet zien. Iemand anders had dat probleem schijnbaar ook, vandaar dat ik het met een steekproef bij een aantal gebruikers geprobeerd heb. Ik kan mijn eigen adres ook niet zien als ik naar mijn eigen profiel kijk.
Ik zal eens m'n koekjes opruimen en opnieuw inloggen.
Edit: Koekjes wegmikken heeft niet geholpen.
Exact dezelfde situatie hier als bij jou, @maartenbakkker. Zowel op de laptop als op de tablet.
EDIT
Na uit- en opnieuw inloggen geen verandering.
[Bericht gewijzigd door Sonytech op (22%)]
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Ik zie bij niemand de email adressen, inclusief die van mijzelf. Inloggen, uitloggen, cookies weg, het maakt niets uit.
[Bericht gewijzigd door Roland van Leusden op (13%)]
EricP
mét CE
Browser issue? Iets met al langere tijd ingelogged (zoals ik)?
Ook die van Roland zie ik. Hier FireFox.
paulp
I thought, I thought of everything
Jeroen
Moderator
Bij de members die gedoneerd hebben stond nog een vinkje van de rechten verkeerd. Het werkt nu weer.