Terras systeem met automatische geluidsschakelaar

Progger dat schema'tje is uit te breiden naar 10 uitgangen? Dat zou natuurlijk ideaal zijn.

In het schema hangen de TL064 van de outputs allemaal met de + aan een gezamelijke lijn waarop ook de uitgang van de TL064 van de input zit.
Daar kun je gewoon meer outputs aanhangen.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (35%)]

IK snap bijna het hele schema maar als ik het goed begrijp worden is de Tl064 een 14polige IC en in het schema praten ze over + - van ingangssignaal dan een Vcc+ en een ground neem aan als stroomtoevoer en dan een lijn die out komt maar welke polen moet je dan gaan verbinden?

Er zitten 4 opamps in 1 TL064.
Je hebt dus 3 ICs nodig voor 10 outputs + 1 input.
Meer info staat in het datasheet.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (52%)]

En elke verbinding met ground symbool echt naar de aarde of naar de min van de batterij? Want anders krijg je geen gesloten systeem.

er staat geen batterij in dat schema?

je gaat van alle ground symbolen naar een sterpunt. dat verbind je met de ground van je voeding.

ook sluit je daar de afscherming van je audio op aan (tulp)

dit schema is wel mono, maar ik vermoed dat je niet zoveel aan stereo hebt. hoe gaat het geheel opgesteld worden? staan ze richting de straat/strand of richting elkaar?

in het laatste geval zal stereo zelfs de boel verzieken, omdat herrie van alle kanten absoluut niet klinkt.