Provision DVX020x03 DVD speler gooit la weer open

Hallo.Ik heb 2 jaar geleden een dvd speler gekregen, maar als ik een dvd wil afspelen sluit de lade maar gaat vanzelf weer open.Heeft iemand daar ervaring mee? Zou dit te repareren zijn? MVG Joop.

Als de startpost over problemen met een TV, video of stereo set (of combinatie daarvan) gaat, vermeld altijd het merk, typenummer en eventueel chassis nummer. Dit voorkomt onnodig heen en weer gepost waardoor men sneller een antwoord kan geven.

Je zou na jaren lid te zijn geweest op CO beter moeten weten.

Geen leuke reactie voor een 78 jaarige. Joop.

Grote kans dat de laser vuil of stuk is.
De speler ziet geen CD/DVD en doet de lade weer open.
Toch even het merk en type doorgeven.
Maar als het alleen een DVD speler is dan is reparatie duurder dan een nieuwe speler.
Je koopt een simpele DVD speler al voor 25 euries.

Wat heeft leeftijd te maken met het schrijven van een duidelijk forumbericht? Dat geldt voor iedereen; anders zijn we, zoals de FAQ vermeldt, al weer 6 berichten verder voordat we weten over welk apparaat het überhaupt gaat.

Nah, dat vind ik een beetje voorbarig, @pa3gws. Meestal krijg je dan "NO DISC" of iets in die richting op het display.

@65+: Gelijk de disc er weer uitgooien lijkt wat mij betreft meer op een versleten loading-snaartje.

EDIT

@Fuzzbass: Sorry hoor, maar een dergelijke "behandeling" hoeft voor mij ook niet. Kijk even naar de historie van de TS en z'n aciënniteit. Ik ken nog wel een paar gebruikers die ik eerder voor zo'n bejegening in aanmerking vind komen.

als de lade gelijk weer open gaan dan is er een probleem met een schakelaartje voor de lade.
of zoals gezegd een versleten snaartje.
wat doet hij zonder disk in de lade.

[Bericht gewijzigd door Win2k op (13%)]

Er valt van beide wat te zeggen...
@Fuzzbass: Een iets vriendelijkere reactie kan ook wel. Het hoeft niet altijd met een botte bijl...
@65+: Zonder type van de speler te weten kunnen we weinig zinvols zeggen...

Ach ik snap het wel, dat kreng weigert en om snel een oplossing te krijgen post men zijn probleem zonder details, kan iedereen in zijn opwinding c.q. stress overkomen. Maar een merk en type is inderdaad wel handiger.

hallo c.o ers. probleem is opgelost Ik heb lensje schoon gemaakt [maar was niet vuil]
maar die kwam niet helemaal terug in beginstand nu wel, bedankt voor de tips. speler was maar paar uur gebruikt en geen garantie meer na 2.5 jaar en kon hem opstuuren naar Duitsland.Dus eerst zelf kijken
dacht ik, vandaar mijn bericht.en zal voortaan meer in formatie geven. Nu slotje. MVG. Joop.

Mooi dat het weer klaar is :)

Op 7 april 2014 11:18:15 schreef 65+:
Nu slotje. MVG. Joop.

Aan die slotjes doen we niet.

Maar...
Helaas weten we nog steeds niet om wel merk en type het gaat! Dat zijn toch twee aandachtspunten voor een volledige startpost en/of de titel. Dit maakt het zoeken voor anderen een stuk eenvoudiger.

Bijdeze wil ik het merk van mijn dvd speler posten.
het merk is provision model dvx20x03.dit had ik eerder moeten
aangeven. sorry hiervoor. MVG Joop.

Ach men is nooit te oud om te leren :)