Beste Moderator,

Ik ben sinds gisteren ingeschreven en wil graag reageren in mijn geplaatste Topic, maar zodra ik naar het Forum onderdeel ga ben ik uitgelogged. Ga ik daar weer weg, dan ben ik weer ingelogged.

Zo beland je in een eindeloze loop, ingelogged-uitgelogged-ingelogged-.. maar reageren lukt zo dus niet :-(

Wat kan dit nu zijn? Heb alle cache al gecleared, en nog steeds hetzelfde.

Groeten, Sander

Ok, ik ontdek net dat ik alleen wordt uitgelogged zodra ik mijn eigen geplaatste topic in ga ?? Het wordt steeds vreemder

Het werkt weer. Frappant, ik had hier nog een post geplaatst, die is verdwenen :-)

Opgelost!

Sander, Volgens mij heeft het met caching te maken: Als je op een forum pagina komt terwijl je niet ingelogd bent, dan stuurt de server je een pagina met: "hier inloggen" ipv de link naar "reageer op post" (hoewel dat er wel in de text staat). Als je dan inlogt en teruggaat naar het topic waar je op wil reageren, heeft je browser de oude inhoud nog, zonder de echte "hier reageren" links. Een "reload" of "verversen" helpt dan.

Lijkt mij inderdaad typisch een caching probleem. Het leegmaken van de browser cache of de pagina waarop je uitgelogd lijkt vernieuwen met Ctrl+R of Ctrl+F5 zou moeten helpen.