Sind een dag of 3 doet mijn subwoofer Harmon Kardon TS7 het niet meer. Hij bromt niet ofzo zoals ik op verschillen de forms lees.

Zodra ik hem aansluit op het netstroom, sluit mijn tulpkabel aan (paarse ingang), zet de schakelaar op aan, zet de power on mode op automatisch springt het led lampje zoals het hoort op oranje. Zodra ik dan mijn versterker aan zet en een muziekje opzet waar bas in zit springt het led lampje op wit (aan dus). Maar er komt geen bas. uiteraard staat de volume gewoon op hard.

Ik heb verschillende snoertjes geprobeerd maar niks helpt. Geen van de snoertjes doet het. Terwijl ik weet dat het snoertje gewoon perfect in orde is.

Ik heb de subwoofer opgehaald maar alle snoetjes zitten nog gewoon aangesloten.

Ik weet bijna zeker dat er iets mis is met mn subwoofer om toen hij het nog normaal deed ging hij al als een gek brommen alleen al als ik mn vinger op de sub-ingang legde (paarse ingang). Dit doet hij nu ook niet meer.

Het rare is dat hij het in de twee dagen dat ik nu aan het proberen ben en kijken ben wat het kan zijn, hij het af en toe wel gewoon doet. Dan denk ik, nou laat ik het zo, volgende dag doet hij het weer niet.

Ik heb een Onkyo TX-NR 616 welke nog geen half jaar oud is.

Hebben jullie enig idee wat ik kan probere?.
Ik heb het eclectischschema van de sub al gedownload.
Het opwarmen van een soldeerbout gaat me ook wel lukken.

alvast bedankt!
gr Jerry

sow. goede morgen. niet goed gezocht.
Mijn excuus. Dat ga ik eerst maar ff doen denk ik.

Ik heb inmiddels alles gelezen maar het probleem dat ik heb staat er niet tussen.

Bij springt er geen zekering uit.
Bij mij bromt hij niet.
Bij mij gaat het led lampje niet snel van wit naar oranje

Kan ik makkelijk testen of de sub-ingang kapot is?

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (59%)]