Kabel modem versterker

yow,

weet iemand hoe ik mijn internet kan versnellen?
het is een kabel modem 28.8k
kan ik niet het signaal gewoon wegtrekken van andere internetters?

Ik heb ff je titel verandert. Ik snap dat je op wilt vallen maar dat wordt op deze wijze niet geaccepteerd. Dus titel van KABEL MODEM VERSTERKER -> Kabel modem versterker.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op wo 26-06-2002 16:33:54 schreef Bastiaan:
Ik heb ff je titel verandert. Ik snap dat je op wilt vallen maar dat wordt op deze wijze niet geaccepteerd. Dus titel van KABEL MODEM VERSTERKER -> Kabel modem versterker.

ik wou niet opvallen...
mijn capslock stond aan.
en toen ik em had gepost merkte ik dat die met hoofdletters was getypt.

maar mijn excuses

Ik snap het niet, een 28.8k (28k8) kabel modem? Dat is toch heel langzaam?

Ik denk zelfs niet dat daar nog een abonnemant voor is en das via de telefoonlijn un modem kan gewoon nie meer af dus da ga nie ik heb adsl mega mijn modem kan 10 Mb/sec af maar mijn abonnement geeft maar 1 Mb/sec als ik mijn lijn zou kunnen versterken kan ik sneller surfen maar u modem moet da af kunnen.

God schiep de wereld, wij het internet ...

Op wo 26-06-2002 17:14:58 schreef digi:
Ik denk zelfs niet dat daar nog een abonnemant voor is en das via de telefoonlijn un modem kan gewoon nie meer af dus da ga nie ik heb adsl mega mijn modem kan 10 Mb/sec af maar mijn abonnement geeft maar 1 Mb/sec als ik mijn lijn zou kunnen versterken kan ik sneller surfen maar u modem moet da af kunnen.

Mijn modem is gewoon kabel en abonnement wordt nog steeds gegeven. Maar ze zeggen dat ze 28.8k/sec geven, wel sloom.
alleen hij kan denk wel meer.
schakelingetje voor?