Is dit topic niet een beetje onterecht op slot gegaan? http://www.circuitsonline.net/forum/view/95838
dat TS er 5 jaar overdoet om een geschikte voeding te vinden, tja. Had hij hier voor een nieuw topic gemaakt , had ik eerder gereageerde waarom niet verder in je eigen topic, zo dat alle info bij elkaar staat.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Bij een nieuw topic zou ik het originele topic mogelijk niet eens teruggezien hebben, tenzij er naar verwezen zou worden in welk geval eens met Shiptronic: als er al een topic is, houd die dan.
IMHO valt dit prima onder de "tenzij je een nuttige toevoeging hebt" - regel, waarbij oude koeien weer uit de sloot gevist mogen worden. (Maargoed, ik ben geen mod)
En omdat het originele topic dicht is, dan er gelijk maar echt een zootje van maken en de vraag hier dumpen: Zou je een batdetector kunnen maken met een transducer bedoeld voor ultrasone afstandsmeting? Die afstandsmeters (en losse transducers) zijn inmiddels heel goedkoop te krijgen (China, Ebay).
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Ik weet niet precies wat de motivatie was, maar ik maak het topic nu (tijdelijk?) weer open. Het kan dus zijn dat Sine er nog op terugkomt!