hallo,
voor onze carnavalswagen hebben wij een motor die te snel draait op 380 nu heb ik een danfoss vlt 2020 regelaar maar er is nergens een nederlandse handleiding te vinden weet iemand die ik kan er zo niet aankomen zitten zoveel mogelijkheden op........
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Engels zal toch ook wel geen probleem zijn?: http://www.danfoss.com/NR/rdonlyres/F9D66D72-2AB7-4078-BE1D-771AA9E051…
in het engels kom ik geen steek verder het menu is niet echt duidelijk hy ik kwam gister met de knop jog als ik die inhield naar ingestelde frequentie maar als ik me frequentie instel en op start druk gaat hy niet lopen
die staat momenteel op 60hz
die zal ik wat lager zetten
als ik de gegevens van het motorplaatje heb ingevuld wat kan er dan nog meer fout zitten?
hoe kan ik de rgelaar terug naar frabrieksinstellingen zetten
Je moet eerst gewoon de minimale frequentie wat hoger zetten. Die staat default op 0Hz, zet die bv op 25Hz en kijk wat er gebeurt.
Op 29 januari 2016 11:46:28 schreef Willie W:
Op blz. 10. parameter 202 = max frequentie, zet die wat lager.
Zolang de motor niet draait doet ie ook niks met de maximale frequentie.
Willie W
Golden Member
maak een verbinding tussen 12 en 27.
zet een schakelaar tussen 12 en 18 om te starten.
zet een potmeter op klem 50, 53 en 55,zorg er voor dat de buitenste
aansluitingen van de potmeter op 50 een 55 zitten en de middelste
aansluiting van de potm. op 53.
Als het goed is zou het ding moeten werken, anders staan er nog wat andere instellingen niet goed.