Wie kent de meet opdrachten op school, de leraar zetten wat schakelaartjes om om zo fouten te simuleren en wij dan door middel van metingen er achter zien te komen wat er fout is.
Nu is mijn vraag eigenlijk, Weet iemand waar je zulk soort meet opdracht borden kan verkrijgen.

In mijn tijd maakten de leraren die zelf en ze zetten gemene fouten in die borden (vonden ze wel leuk).

Op 24 maart 2016 21:23:21 schreef Kanerniksvan:
Wie kent de meet opdrachten op school, de leraar zetten wat schakelaartjes om om zo fouten te simuleren en wij dan door middel van metingen er achter zien te komen wat er fout is.
Nu is mijn vraag eigenlijk, Weet iemand waar je zulk soort meet opdracht borden kan verkrijgen.

Zelf ken ik die meetopdracht niet, maar ik zou denken dat net je leraar de ideale persoon moet zijn om zoiets aan te vragen.

Hij/zij kan je toch zeggen welk merk/type van toestel je gebruikt, en waar je zoiets kan krijgen.

En in geval van zelfbouwtoestanden (zoals LeovanWallenburg zei), kan je hem/haar misschien vragen naar voorbeeldschema's om er zelf één te maken.

Marlon

Die opdracht zal toch wel eerst besproken worden, en waarschijnlijk ook nog ergens op
papier staan zodat je er nog even over na kan denken.

Ik ga er van uit dat de stof van die opdracht eerst behandeld word.