email uploadarchief werkt niet

Dit topic is gesloten

maartenbakker

Golden Member

Duidelijk. Ik herinner me ook het wel eens met hem aan de stok gehad te hebben of hij met mij, maar ik heb geen zin om dat tot in de eeuwigheid te onthouden.

Terug on-topic: Als de mailserver niet draait of er zit ergens een firewall tussen, dan gaat herhaald mailen niet helpen. Heeft er niet iemand een ander adres of gegevens van de beheerder?

Wat opslag en datalimiet betreft: opslag is alleen goedkoop als er geen online actuele backups van hoeven te zijn. Twee schijfjes in raid en ergens een statische backup die niet binnen een kwartier teruggezet moet worden om de continuiteit van een bedrijf te garanderen, die zijn goedkoop (al ga je er nog steeds enterprise schijven voor gebruiken die in aanschaf wel iets van 2 of 3 keer zo duur zijn per gigabyte).

Datalimiet hangt ervan af waar je de machine neerzet. Als hij achter een voormalig demonlijn staat geldt er waarschijnlijk een fair use (al heeft xs4all er nogal een handje van om zijn eigen voorwaarden te gaan toepassen op overgenomen diensten). In sommige datacentra krijg je ook onbeperkt data, in andere wordt de datastroom gemeten waarbij bijvoorbeeld de 5% hoogste pieken niet meegeteld worden en bij weer andere krijg je een quotum van bijvoorbeeld 250GB per maand. Hangt ook af van hoeveel rackspace je huurt. Is dus nog best een afweging.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Kreeg een mailtje van Joopv over het bestaan van dit topic. Geen paniek het uploadarchief blijft gewoon in de lucht. Ik ben niet meer zo actief hier de laatste jaren, maar normaal gesproken kan je me wel mailen.

Helaas is de overgang van mijn DSL verbinding naar glas niet helemaal goed verlopen. De DSL is afgesloten terwijl glas nog niet is aangesloten. Zal het hele verhaal besparen, maar daardoor werkt mail naar @uploadarchief.net mail adressen op het moment niet.

Hopelijk wordt glas volgende week aangesloten, dan kan ik de DNS omzetten naar het nieuwe ip en zou alles weer moeten werken.

maartenbakker

Golden Member

Goed om te horen!

Providers en coordineren gaat soms niet goed samen. Ik kan nog geen VDSL aanvragen omdat de oude ADSL nog niet gesloopt is (slopen was in verband met de maand opzegtermijn afgelopen zondag gepland, dan werken ze niet en de agendering blijft dus tot in de eeuwigheid staan -> gratis internet als je er niet over gaat klagen :P)

Normaalgesproken kan je dan natuurlijk zeggen: met het aansluiten van de VDSL vervalt de ADSL, maar als je tegelijk nummerportering van de bijbehorende analoge lijk wilt doen naar een nieuwe VoIP dan kun je maar beter zorgen dat er maar 1 verandering tegelijk gebeurt anders weet je zeker dat het misgaat (was ook het advies van de leverancier).

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Dok

Golden Member

@Marcel, toch goed dat je reageert, is iedereen mogelijk weer gerust gesteld.

Wie niet horen wil moet TV kijken.

Op 25 mei 2016 07:17:55 schreef evdweele:
[...]Dat zal dan een probleem zijn met username of password, denk ik. Dan is het wel zo handig als je aan de beheerder een e-mail kan sturen.
Het Uploadarchief is voor mij en anderen goed bereikbaar. Zie het screenshot.

Afhankelijk van hoe of je het door de al tijden bestaande 'verwarring ziet. Wegens slechts een drieletterige gebruiksnaam kan ik er, na nu blijkt niet eens binnenkomen.

Voor gebanned/Druiloor en WJC is het kennelijk niet duidelijk wat "Uploadarchief" is, waardoor veel ruis en spraakverwarring ontstaat.

Dank voor je uitleg, maar wat het is/doet, was me welzeker duidelijk, analoog aan photobucket, mijn album e.d.

Uploadarchief staat geheel los van Circuits Online, dat sinds enkele jaren over een eigen mogelijkheid beschikt om foto's of documenten te uploaden met het knopje "Upload" links onderaan het scherm waar je het bericht typt.

En dat was me, tot deze draad in het geheel niet duidelijk. Er is nu nog te lezen van verwijzingen naar dat uploadarchief, terwijl CO dus nu zelf over die faciliteiten blijkt te beschikken.

Op 25 mei 2016 07:54:46 schreef High met Henk:
Toch is de suggestie om de bestanden die nu in het upload archief staan EN gelinkt zijn aan CO wellicht op de CO server onder te brengen...

Eens, ook met de rest van je betoog.

Ben blij dat Marcel uiteindelijk ook gereageerd heeft, en dat men als volwassen en verstandige mensen (zonder al te lange tenen ;) ), op zijn minst naar een eenduidige en constructieve oplossing naar de toekomst komt!

Op 25 mei 2016 08:43:16 schreef Jochem:
[...]Wat je hier uit de FAQ allemaal gaat citeren gaat over de afbeelding-post-mogelijkheid van het circuitsonline.net forum. Dat hoort dus WEL bij CO en is niet iets onafhankelijks en geen "andere entiteit".

Dat blijkt pas nu dus, ook dat ie sticky blijkt te zijn. Maar niet onder het hoofdstuk "Site feedback" waar ik het logischerwijs zocht. En wat ik vond, zat dik onder het stof...

Je zegt het zelf al: je komt hier met een topic (overigens weldegelijk sticky) dat door een willekeurige forumgebruiker is gestart (toevallig ben ik dat) met een kleine handleiding van hoe je een plaatje op uploadarchief.net kunt plaatsen. Dat had ook een handleiding kunnen zijn over hoe je plaatjes op tinypic of op Google Drive kunt zetten. Dan denk jij toch ook niet plotseling dat Google Drive onderdeel is van Circuits Online? Dat die handleiding nodig was, stamt uit de tijd dat CO nog geen eigen plaatjes-upload-mogelijkheid in het forum had zitten. Dat heb ik (later) in dikke rode letters bovenaan de startpost toegevoegd. Hoeveel duidelijker wil je het hebben?

Nou, daar zit je toch mis. Er was niets waar ik uit op kon merken waaruit 'upload archief' een aparte entiteit is. Elke site kan een 'uploadarchief' hebben, in welke vorm dan ook. En na ik nu naar enig lezen zie, het is overwegend slechts bij twee sites 'van oudsher' bekend.

Dus om deze faciliteit te gaan vergelijken met algemeen bekende plaatjes servers as Tinypic of Google Drive, is op zijn minst erg overdreven!

Klopt, heb jij een patent op toch?

Nutteloze LT opmerking, het gaat je meer om te kwetsen/beschadigen i.p.v. dat je ook maar enige constructieve actie naar de initiële vraag van JoopV onderneemt.

Waarom moet er iemand op circuitsonline.net per se een gepast en inhoudelijk antwoord geven op joopv zijn inlogprobleem op een andere site?

Das een zeer duidelijk en legitieme vraag van Joop. Hij heeft de vraag ook daar op het forum gesteld, en na een gepaste tijd geen enkel antwoord over mogen ontvangen. Gezien de dus inmiddels aangetoonde onduidelijkheden van beide partijen, vrij duidelijk dat Joop het hier nog eens netjes vraagt.

Ja, ik begrijp dat joopv via deze weg een poging doet en het zou fijn zijn als Marcel hier mee zou lezen en zou reageren. Ik schat die kans klein, want ik heb hem al tijden niet meer actief gezien.

Als je dat snapt, begrijp je eens te meer dat je vorige opmerking, uiteindelijk, geheel onterecht was!

Op 25 mei 2016 09:08:29 schreef joopv:Ohja, we kunnen inderdaad sinds kort plaatjes en andere attachments aan berichten knopen hier op CO, maar die bestanden kun je NIET vervolgens met deeplinks op andere sites oproepen. Ik kan me ook heel goed voorstellen waarom dat gedaan is, maar daarmee is het bestaansrecht van uploadarchief dus niet verdwenen (als men al aan zou nemen dat er een relatie is tussen CO en UA).

Misschien wel voor CO maar niet voor andere (forum)sites waar mensen gebruik maken van deze hosting dienst.

Had ik me nog niet beseft/rekenschap van gegeven, maar ook dit is een aspect wat wel eerder meer publiek toegelicht had mogen worden.

Ik denk dat het verstandig is om daar alsnog een oprechte en open discussie aan te wijden.

Op 25 mei 2016 16:02:16 schreef Tommyboy:
[...]
http://whois.domaintools.com/uploadarchief.net

mod edit: laten we het netjes houden aub

Op de 'mod edit' van Jeroen (geen idee wat er verwijderd is), maar wat is er mis, oneerlijk of niet netjes aan om 'man en paard' te benoemen?

Op 25 mei 2016 16:19:15 schreef GJ_:
[...]Van mij mag je je best anders uitdrukken.

Ik stel voor dat jij begint, ik mis elke inspanning van jou om Joop naar zijn probleem ook maar enigszins te helpen. Ergo, LT opmerking.

Op 25 mei 2016 19:16:13 schreef Henry S.:
[...]
Die zuurigheid waar je zelf het patent op lijkt te hebben.

Dat is ook weer zo'n weloverwogen (of misschien niet besefte?), nutteloze LT opmerking van iemand die meent vrijwilliger te zijn, maar anderzijds niet beseft dat 'vrijwilliger' zijn, of te acteren 'als', en daar bij in het geheel kan vergeten dat dit dan ook 'per definitie' ook een vrijwaring geeft om het dan ook maar vrijblijvend te mogen zijn (een op zich op meerdere plekken voorkomend, niet uniek, fenomeen).

Verder heb je zelf ook sterk de neiging om selectief met de forumregels om te gaan. Dit soort opmerkingen, en andere, over de moderatie plus je aanvallend gedrag tov andere forumleden maakt je steeds minder welkom op het forum.

Nou, dat valt echt wel mee, ik druk soms een op een knopje waar ik in het consequent toepassen van de forumregels giga-informele permissies tot het overtreden van algemeen, en aanvaarde interpunctieregels, gewoon toegestaan worden. Het zou je sieren als je daar, naar je je eigen regels eens is wat eenduidiger werd!

En wat dat 'aanvallend gedrag', je mist de essentie, of je verliest je, of je bent te afhankelijk van, in de misleidende adeptie naar 'oudere forumleden', dat die mensen soms gewoon aantoonbaar (en vooral onverzorgd) compleet 'poep praten'. En een forum is dus bij uitstek de plaats om dat te bespreken!

Moderators zijn ook maar mensen, die in veel vrije tijd besteden aan het in stand houden van een forum. Als je het daar niet mee eens bent dan, is het niet nodig om dat regelmatig te laten blijken:

Eens voor het eerste deel, maar zolang men niet echt transparant of objectief als mod reageert, blijft het een moeilijk verhaal.

In die zin is het financiële aspect ook nog we iets wat beter kan, op basis van die 'vrijwiigersclaim' mag daar best ook wat meer transparantie komen voor ik mijn verantwoordelijkheid in deze neem!

In dit geval laat de poster duidelijk blijken de forumregels te omzeilen door weer een dubbelaccount aan te maken. Dat is voor mij zeker een reden om daar op te reageren, buiten de discussie om.

Even een korte toelichting: Het betreft hier een persoon die al wat jaren met pauzes op het forum actief is. Vanwege z'n aanvallende gedrag en de daarop agerende posts van andere forumgebruikers, heeft hij meerdere keren het forum met een kwaaie kop verlaten, om vervolgens na een tijd weer terug te komen onder een nieuw account. Je hebt ondertussen een hele hand nodig om de accounts te kunnen te tellen. gezien z'n acties weet deze persoon precies waar hij mee bezig is, en is dit een herhaling van zetten van een jaar terug. De poster kan doen als of z'n neus bloedt, maar z'n reputatie wijst sterk in een andere richting.

Verder ga ik niet op in, want anders gaat er weer iemand op reageren ;).

Je ging er al genoeg op in, maar lees nog eens Maarten's beschouwing, je bent alleen maar heel druk met 'oud zeer'...

Afijn, he lijkt me gelukt te zijn alle reacties in een bericht gepropt te krijgen, nu maar bidden dat er ook op een verstandige en vooral volwassen manier opvolging mag zijn...

maartenbakker

Golden Member

Het feit dat gebanned desondanks niet gebanned is, spreekt boekdelen dus ik vermoed eigenlijk dat het met het oude zeer nog wel meevalt.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Op 25 mei 2016 09:08:29 schreef joopv:

Ohja, we kunnen inderdaad sinds kort plaatjes en andere attachments aan berichten knopen hier op CO, maar die bestanden kun je NIET vervolgens met deeplinks op andere sites oproepen. Ik kan me ook heel goed voorstellen waarom dat gedaan is, maar daarmee is het bestaansrecht van uploadarchief dus niet verdwenen (als men al aan zou nemen dat er een relatie is tussen CO en UA).

dat is fout.
bv dit topic, daar heb ik een file op gezet:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/131773,

namelijk deze foto
http://www.circuitsonline.net/forum/file/13493/forum-post
link naar die foto http://www.circuitsonline.net/forum/file/13493/forum-post

en nu ben ik naar het honda camino forum gegaan en heb daar een topic gemaakt, die link in gegooid en wordt gewoon weergegeven

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken
joopv

Golden Member

Heb je dat gecontroleerd met een inprivate / incognito browser sessie?

als ik die link manueel op een laptop intik, dan krijg ik de foto te zien.
dit geeft een kleine foto terug van 500x345 pixels
http://www.circuitsonline.net/forum/file/13493/forum-post

dit geeft mijn foto op ware grote weer op 2200x1520 pixels (hetgeen ik doorgestuurd had)
http://www.circuitsonline.net/forum/file/13493

dit zowel op chroom, als internet explorer (de laatste gebruikt ik nooit) en op die pc NIET ingelogd op CO.
ook net op mijn collega zijn pc getest, die nog nooit op het CO forum is geweest (kent het niet). foto opent gewoon

[Bericht gewijzigd door fcapri op vrijdag 27 mei 2016 07:58:16 (12%)

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken
joopv

Golden Member

Ok,

Ik heb een keer geprobeerd om op het tweakers forum een foto van mij uit een topic hier te laten zien, maar dat is me toen niet gelukt. Je hebt dan een link nodig die echt naar een (jpg/png) bestand verwijst, maar deze links komen niet op een xyz.jpg bestand uit.

Ik nam aan dat er een opzettelijke beperking zou zijn. Maar ja, aannames...

"if you assume, you make an ass out of you and me"

dat is dan specifiek het tweakers forum die enkel correcte afbeeldingen aanvaard om in te voegen.
wat je dan kan doen is manueel die link aanpassen.
kan je hier ook.

stel ik wil een foto posten die te groot is, maar t is absoluut nodig voor de leesbaarheid dat het die grote is.
ik voeg dan een afbeelding in, dat klein is en dan zet die de code in het topic met ide [ img ] en [ /img] tags.
dan pas je de link ertussen aan naar de foto die je eigenlijk wou posten maar geweigerd bent. en hopla, de goeie foto staat er.

het kan altijd, maar denk niet dat jeroen het leuk zal vinden als je CO als uploadarchief gaat gebruiken voor andere websites

[Bericht gewijzigd door fcapri op vrijdag 27 mei 2016 11:16:41 (11%)

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken
Jeroen

Moderator

Op 27 mei 2016 11:15:25 schreef fcapri:
het kan altijd, maar denk niet dat jeroen het leuk zal vinden als je CO als uploadarchief gaat gebruiken voor andere websites

Nee, het is uiteraard puur bedoeld voor Circuits Online zelf. Op andere websites opvragen van afbeeldingen die hier geupload zijn kan incidenteel werken maar het wordt voor zover dat kan geblokkeerd en is niet ondersteund.

@joopv (geschreven voordat Jeroen bovenstaande toelichting gaf): Bij een nette implementatie (aan de kant van Tweakers) doet de extensie er niet toe als het mime-type gewoon klopt. Maar het kan desondanks best zijn dat tweakers het niet accepteert vanwege een check op extensie.
Gelukkig weten we nu van Marcel dat het uploadarchief* voorlopig gewoon nog blijft bestaan.

*disclaimer: niet gerelateerd aan circuitsonline.net

Op 27 mei 2016 03:29:36 schreef WJC:
[...]Dank voor je uitleg, maar wat het is/doet, was me welzeker duidelijk, analoog aan photobucket, mijn album e.d.

[...]
Nou, daar zit je toch mis. Er was niets waar ik uit op kon merken waaruit 'upload archief' een aparte entiteit is. Elke site kan een 'uploadarchief' hebben, in welke vorm dan ook.

Dus "mijn album" (je eigen voorbeeld) op mijnalbum.nl is voor jou heel duidelijk niet onderdeel van circuitsonline (kan die geen album voor zijn gebruikers hebben?) maar voor uploadarchief.net kon je dat niet begrijpen. Mijnalbum.nl vond je dus geen generieke benaming, maar uploadarchief.net wel.

Geeft niet hoor, een verwarring is menselijk, maar je hebt alle topics opgegraven op zoek naar verwijzingen, zelf geconstateerd dat het alleen maar dingen zijn die "onder het stof" vandaan gehaald moesten worden, en nog steeds vind je het nodig om het beheer van Circuits Online te verwijten dat het z'n gebruikers niet genoeg informeert over het niet bestaan van een relatie tussen de site uploadarchief.net en circuitsonline.net?

De enige verwarring die gezaaid wordt, is in oude topics door gebruikers van het forum die hun plaatjes met grote regelmaat op uploadarchief.net stalden. Ik snap dat je daar misschien gevoelsmatig een relatie tussen uploadarchief.net en circuitsonline.net door gaat zien, maar dat is de eigenaar van Circuits Online niet te verwijten. Of moeten ze misschien de database van het forum doorworstelen om elke verwijzing naar uploadarchief.net te verwijderen, of te voorzien van een niet-gerelateerd-aan-disclaimer*?

Dus om deze faciliteit te gaan vergelijken met algemeen bekende plaatjes servers as Tinypic of Google Drive, is op zijn minst erg overdreven!

Dat was om jou uit te leggen hoe de relatie uploadarchief.net is ten opzichte van het Circuits Online forum. Dat is uiteindelijk gelukt, dus de voorbeelden hebben hun doel gediend.

WJC
Ik heb niks tegen 'knorrige' reacties

Jochem
Klopt, heb jij een patent op toch?

Nutteloze LT opmerking, het gaat je meer om te kwetsen/beschadigen

Toegegeven, die opmerking van mij voegde niet heel veel toe, maar je kunt je ook afvragen of je het zelf niet een beetje uitlokt. En kwetsen/beschadigen lijkt me overdreven. Jij verwijt een ander "knorrige reacties" (en vrijwaart jezelf dan snel door toe te voegen dat je daar niks tegen hebt), en ik kaats die bal terug door te zeggen dat jij daar patent op lijkt te hebben. Ik refereer aan jouw opmerking over "knorrige reacties", dus als jij dat als kwetsend/beschadigend classificeert dan zijn het nog altijd jouw woorden. Maar dat zul je wel niet inzien.

[...] i.p.v. dat je ook maar enige constructieve actie naar de initiële vraag van JoopV onderneemt. [...]
Ik stel voor dat jij begint, ik mis elke inspanning van jou om Joop naar zijn probleem ook maar enigszins te helpen.

Ja, met jouw toevoegingen was Joopv gelukkig wél heel erg geholpen.

En dat jij mijn inspanning niet ziet, betekent niet dat er geen inspanning was. Dat ik mijn mail-archieven niet ingedoken ben om te kijken of ik wellicht nog een ander email-adres van Marcel had, omdat ik destijds geholpen heb met wat beta-tests van het uploadarchief. Maar helaas, dat was niet anders dan de reeds aangedragen informatie, dus zie je van die inspanning niks terug in dit topic.

Afijn, he lijkt me gelukt te zijn alle reacties in een bericht gepropt te krijgen, nu maar bidden dat er ook op een verstandige en vooral volwassen manier opvolging mag zijn...

Jij zou je eens af moeten vragen waarom zoveel verschillende mensen jou in de korte tijd dat je hier rondloopt al zo vaak op je ongewenst gedrag en opmerkingen gewezen hebben, en of het misschien niet ergens een beetje aan jezelf ligt dat je bepaalde feedback krijgt (in jouw ogen onverstandig/onvolwassen, simpelweg omdat het niet in je straatje past).
Pas op dat dit niet het volgende forum wordt waar je niet meer welkom bent omdat alles moet zoals JIJ dat wilt en als jouw heilige betogen tegengas krijgen je je er niet bij neer kunt leggen dat je gewoon zelf de afwijkende factor bent. Bij dat andere forum waren ze zeker ook allemaal gek behalve jij?

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 27 mei 2016 11:46:35 schreef Jeroen:
[...]Nee, het is uiteraard puur bedoeld voor Circuits Online zelf. Op andere websites opvragen van afbeeldingen die hier geupload zijn kan incidenteel werken maar het wordt voor zover dat kan geblokkeerd en is niet ondersteund.

ik heb het al eens gebruikt. een foto die ik hier ooit poste, had ik terug nodig (zat niet op mijn eigen pc en kon het dus niet opnieuw uploaden ergens anders)

het toen dat topic hier gezocht en de link gebruikt. ik gebruik voor 99% van de tijd gewoon mijn eigen server en die is onbeperkt qua gebruik

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken
GJ_

Moderator

Op 27 mei 2016 03:29:36 schreef WJC:
[...]Ik stel voor dat jij begint, ik mis elke inspanning van jou om Joop naar zijn probleem ook maar enigszins te helpen. Ergo, LT opmerking.

Ik reageerde op een opmerking van jou die niet heel erg vriendelijk was. Ik zou het serieus een stuk prettiger vinden als je je anders uitdrukte, je opmerking was onnodig en soort van kleinerend. Als dat een keer gebeurt is helemaal niet erg, ik heb niet zulke vreselijk lange tenen, maar het begint een gewoonte te worden. Daar ben ik een beetje klaar mee om eerlijk te zijn.

Henry S.

Moderator

Ik ga nog een stap verder, ik ben er helemaal klaar mee.

WJC heeft met z'n laatste post zeer duidelijk laten blijken dat de moderatie van dit forum volgens niet klopt, en iedereen elkaar maar verrot mag gaan schelden. Niemand (behalve blijkbaar 1 persoon) zit weer op dit soort posts te wachten.

WJC was hier te gast, maar die gastvrijheid is nu direkt ingetrokken. Als je je niet kan gedragen, moderatie maar gezeur vindt, constant de moderators daarop aanvalt, zeurt over elke comma en punt, en regelmatig andere forumgebruikers aanvalt, dan is het duidelijk dat er hier heen plaats voor hem is. De FAQ is hem welbekend, hij citeert er zelf uit, maar houdt er zich zelf totaal niet aan.

Dat hebben diverse moderators ondertussen duidelijk laten blijken door het uitdelen van diverse waarschuwing en vragen tot matiging. Het heeft niets geholpen.

En daarmee be-eindigen we het lidmaatschap van WJC.

Een prettig weekend!

Op 27 mei 2016 04:09:55 schreef maartenbakker:
Het feit dat gebanned desondanks niet gebanned is

Jawel, de status van een gebruiker is niet openbaar.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
joopv

Golden Member

Als je opgegroeid ben met usenet is dit allemaal niks bijzonders.

http://www.flashbackdesign.biz/QB/Qb/trolldef.jpg

Op 27 mei 2016 19:54:34 schreef Henry S.:
Dat hebben diverse moderators ondertussen duidelijk laten blijken door het uitdelen van diverse waarschuwing en vragen tot matiging. Het heet niets geholpen.

En daarmee be-eindigen we het lidmaatschap van WJC.

Mijn dank is groot!

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Shiptronic

Overleden

Tis niet het eerste forum waar ik zie dat hij buiten geknikkerd word. Ik ga weer rustig van CO genieten .

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op vrijdag 27 mei 2016 22:49:19 (21%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Sommige mensen hebben zo hun best gedaan dat ze een speciale vermelding verdienen, maar niet bij elke gebruiker met een ban zie je dat onder zijn naam staan.

If you want to succeed, double your failure rate.
maartenbakker

Golden Member

Juichen om een ban dat ik zo snel al twee keer zie gebeuren, is natuurlijk net zo goed "bad manners", dus doe dat a.u.b. niet al te hard. Iets met het bijbels stenigen van de een of ander waarop een humanistisch ingestelde omstander iets uitriep als "hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen".

Overigens lijkt het me wel handig en ook wel zo transparant als je in een profiel kunt zien dat een gebruiker verbannen is. Lijkt me nou niet iets dat pers'e verborgen gehouden moet om de reputatie van het forum of de gebruiker te beschermen.

Overigens was mijn conclusie dat gebanned niet gebanned was, op basis van een recent bericht van een moment dat ik dacht dan na zijn eventuele verbanning zou liggen, maar daar zal ik naastgezeten hebben zeker.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Hubie

Special Member

Zeer zwaar offtopic:
Nou,juichen is er niet echt bij,en stenigen hebben we hier in het westen m.i.z. nooit gedaan.
Of je nu "Hallelujah"zegt of thanks god (die niet bestaat volgens mij) maakt weinig verschil.
Als je kijkt wat er de laatste 3 dagen in de media gebeurd is(Sylvana Simons) schaam ik mij weleens als Nederlander.Dat is van een ongekende nodeloze grofheid waar de honden geen brood van lusten.Als je elkaar voor rotte vis uit gaat maken,of zelfs maar het BEGIN daarvan,is het eind zoek.
Ik denk dat we hier op CO daar verre van moeten van blijven.
Daarom respecteer ik het besluit van de Mods.

Amen ;-)

Sine

Moderator

Voordat dit een discussie op zich gaat worden lijkt het me het beste om deze preventief te sluiten.

Dit topic is gesloten