Conrad doet een boekje open over CO!!

Zojuist ontving ik een email met aanbiedingen en info van Conrad.

En ziedaar, Conrad doet een boekje open over Circuits Online! :D

Is de volgende stap dat we daar korting krijgen? ;)

SWSje

A long answer is not short!

Geen idee of we korting krijgen...

Kun je mischien een stukje van die mail hier invoegen?
Ik heb hem niet gehad en bestel toch best veel bij ze.

Maar inderdaad wel opmerkelijk dat ze over CO adverteren!

Mja, als we er korting krijgen....
conrad is wel duur...

ik denk dat conrad dit niet zomaar doen. of het team heb het gedaan:P

wil je de mail ff op het forum neerplakkuh?

Arne

[Bericht gewijzigd door Arne op dinsdag 31 augustus 2004 08:00:58

1. Circuits Online

Bent u een echte elektronica hobbyist en soldeert u er graag op los, of wellicht begint u pas met het verkennen van de wereld van elektronica. In dat geval is Circuits Online precies wat u zoekt.

Op http://www.circuitsonline.net kan jong en oud, van amateur tot professional, terecht voor een breed scala aan informatie. Denk hierbij aan een druk bezocht forum waar men kan discussiëren over zelf ontworpen schakelingen, componenten en elektronica problemen. Op de site zijn artikelen te vinden over onder andere microcontrollers en het zelf maken van printjes. Ook vindt men er handige software en niet te vergeten; veel schakelingen die betrekking hebben op (bijna) alle gebieden van de elektronica. Dus zeker de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen.

Circuits Online
http://www.circuitsonline.net

bloep....

Hoe komt het dat sommige mensen dan meteen dollartekens in de ogen krijgen? Dit is toch een niet-commerciële site? Conrad is misschien wel duur, maar ook wel heel makkelijk. En eigenlijk de enige voor particulieren (Farnell even buiten beschouwing gelaten)

Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com

Leuk dat ze wat over CO schrijven toch... bovendien, Conrad is in vergelijking met veel lokale electronicazaken toch wel goedkoper... alleen zonde dat ze die winkel in Rotterdam hebben opgedoekt.

http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design | http://www.scienceflicks.com Science Videos | http://www.merghart.com/p/26/Electronics My electronics projects
High met Henk

Special Member

Voordeel van Cornad: ze hebben vrij veel exotische dingen relatief goedkope kitjes. De prijzen zijn voor een normale elektroboer best redelijk te doen, tot zelfs goedkoop. Je moet ze niet vergelijken met een zaak asl farnell.

Het grootste nadeel aan conrad vindt ik idd dat ze nog maar 1 winkel hebben. EN Dat ze nooit in NL hebben wat ik nu net nodig heb,. dus dat de levertijd vaak mega lang is. (tot wel meer dan 1 maand aan toe)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 31 augustus 2004 07:17:31 schreef Johan v. Althuis:
Kun je mischien een stukje van die mail hier invoegen?
Ik heb hem niet gehad en bestel toch best veel bij ze.

Dat heeft niks te maken met of je veel bij ze besteld. Je moet je aanmelden op de website als je hun nieuwsbrief automatisch wilt ontvangen.

Op 31 augustus 2004 07:57:45 schreef arne:
ik denk dat conrad dit niet zomaar doen. of het team heb het gedaan:P

Laatste, wij als team hebben het gedaan ;)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
High met Henk

Special Member

hahah nog meer memebers, en je had het al zo druk bastiaan, je "vlucht" er zelfs voor :) (JOKIE, niet op gaan klooien pls.)

Krijgen de andere modjes het NOG drukker

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ey,

in de elektuur staat een stukje over de heb bij de agenda..
De heb is toch opgericht door co?

Arne

High met Henk

Special Member

Dank je Arne

(p.s., klik ook ff hier)

[Bericht gewijzigd door High met Henk op dinsdag 31 augustus 2004 14:51:49

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ik heb hier een screenshot van deze mail.

toch leuk, nu word CO nog bekender dan het al is. :)

http://www.snuggel.nl/docs/conrad.JPG

http://www.tinus-online.nl :: Corolla G6 :: EOS 5D

Op 31 augustus 2004 17:48:38 schreef snuggel:
toch leuk, nu word CO nog bekender dan het al is. :)

Dat is ook de bedoeling ervan.

Heb je btw al de site stats gezien? Normaal zitten we rond de 1100 pageviews per dag, ons maximum ooit hadden we 1 week geleden bereikt en dat was iets van 1240. Vandaag zitten we al op de 2300 pageviews en de dag is nog niet eens voorbij :P

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

@Bastiaan,
waar kan je hier de stats bekijken?

Frontpage en dan helemaal onderaan in het midden.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
High met Henk

Special Member

ehhmm bastiaan ik zit vandaag ziek thuis, dus maybe .....

hahahaha, neej geweldige score nu al over 2400 visits

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 31 augustus 2004 18:04:58 schreef High met henk:
ehhmm bastiaan ik zit vandaag ziek thuis, dus maybe .....

Ow, hebben we daarom 2x per jaar die pieken :D

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Alain

Webhoster

Die stats op de frontpage zijn niet echt correct, het werkelijke aantal bezoekers ligt veeeeel hoger. Jeroen beschikt ook over deze cijfers dus misschien wil die ze hier ook wel kwijt :)

Die stats op de frontpage zijn niet echt correct, het werkelijke aantal bezoekers ligt veeeeel hoger

Is dat 'werkelijke aantal' niet veel hoger omdat ip's dubbel gerekend worden als iemand vaker erop komt. Ik open Co over het algemeen keer of 5 op een dag.

Alain

Webhoster

Op 31 augustus 2004 18:42:08 schreef wieltje:
[...]
Is dat 'werkelijke aantal' niet veel hoger omdat ip's dubbel gerekend worden als iemand vaker erop komt. Ik open Co over het algemeen keer of 5 op een dag.

Nee, het uniek aantal bezoekers zijn hoger. Waar jij het over hebt zijn pageviews... die zijn helemaal super hoog :)

Op 31 augustus 2004 18:43:56 schreef Alain:
[...]
Nee, het uniek aantal bezoekers zijn hoger. Waar jij het over hebt zijn pageviews... die zijn helemaal super hoog :)

Nou ben ik wel erg benieuwd wat dan die cijfers zijn. Hopen dat Jeroen ze hier wil posten.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar

btw, alain, hoe komt het dat nedstad niet klopt?

Hoeveel leden zijn er van de dag dat die nieuwsbrief erwas aangekomen?

ben namelijk best benieuwd hoeveel nieuwe mensen erzijn

Arne

Jeroen

Moderator

De statistieken worden vannacht pas geupdate, dus hoeveel bezoekers er zijn geweest kan ik morgen pas zeggen.

Op 31 augustus 2004 20:14:06 schreef wieltje:
Btw, alain, hoe komt het dat nedstad niet klopt?

Omdat de Nedstat teller alleen op de frontpage staat telt ie niet alle bezoekers.

Op 31 augustus 2004 20:18:21 schreef arne:
Hoeveel leden zijn er van de dag dat die nieuwsbrief erwas aangekomen?

ben namelijk best benieuwd hoeveel nieuwe mensen erzijn

Vandaag hebben 48 mensen zich geregistreerd, normaal gesproken zijn dat er zo'n 15 per dag.

En Overig -> Site feedback