Audiofiele High-End nonsens, deel 2

Dit topic is gesloten

mel

Golden Member

Zo'n Aardpin is natuurlijk geen geld.. alleen weet niemand wat je er mee moet.. >:)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
evdweele

Overleden

Dit is wel een heel handige feature van die aardpin

De schroef aan de aardpin kan losser worden gedraaid.

Heel erg inventief om dat bedenken.

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

Op 22 mei 2017 14:42:44 schreef mel:
Zo'n Aardpin is natuurlijk geen geld.. alleen weet niemand wat je er mee moet.. >:)

Onderschat de aardpin niet!

""Inmiddels heb ik ook een grondpin gekocht en ben ik alweer een aantal avonden en
nachten met earthing verder en zijn mijn klachten voor een groot deel al verdwenen. Ik loop de trap op en af alsof ik tien jaar jonger ben en zo voel ik me ook. Het valt mensen op dat ik in korte tijd een totaal andere dynamiek en uitstraling heb.""
( https://www.earthingnederland.nl/ervaringen )
Haha..

Ach, ik zal wel te nuchter zijn...

Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 22 mei 2017 15:11:06 schreef avdl:

Ach, ik zal wel te nuchter zijn...

Die Jan van Stiphout ziet eruit als een reptilian, ik vermoed een duister buitenaards complot :D

This is the world we know best, the world of madness
bprosman

Golden Member

Het leukste wat ik tegenkwam was wel weer deze :
https://www.audiomaat.nl/m-bag-m.html

Eigenlijk best wel jaloers als je zulk spul tegen die prijs kunt verkopen.

[Bericht gewijzigd door bprosman op maandag 22 mei 2017 15:59:04 (31%)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Thevel

Golden Member

Je heb ze ook als worst :)

Het resultaat is altijd een verschoning van de weergave.

Meer kleur, meer lucht, meer timbre, scherpere afbeelding ( ook op tv-video-plasma etc) , meer dynamiek, meer uitklinken, meer rust, meer ruimte en ritme, meer genieten.

En verder nog een pagina vol onzin.

Dit is toch 2017 of ben ik nu gek aan het worden?

Aarddekens, mineraalzakjes, linksgeschuurd waaibomenhout uit weet ik veel waar onder je kabels... Het lijkt wel of het steeds gekker wordt met onze audiofiele vrinden.

High met Henk

Special Member

Op 22 mei 2017 17:22:07 schreef Dominic:
...linksgeschuurd waaibomenhout ...

Ben je nou helemaal betoeterd?
Linksgeschuurd waaibomen hout is prima... Maar wel voor de linker speaker.

Voor het rechterkanaal moet je rechtsgeschuurd hebben

Krijg je spatial stereo maar dan 100% natuurlijk en analoog. Dus geen inferieure en irritante halfgeleiders. Bijzonder geschikt voor buizenversterkers daar glas ook vrijwel een natuurproduct zonder silicium halfgeleiders.

Door het spatial stereo effect klinkt alles veel opener en ruimtelijker...

Indien minder bandbreedte gewenst is de plankjes omdraaien...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
evdweele

Overleden

De meest logische verklaring lijkt me dat een flink aantal mensen te veel geld en te veel vrije tijd heeft.

Diezelfde trend van onzinnige adviezen en producten zie je bij voedingsmiddelen, zogenaamde gezondheidsgoeroes en op nog veel meer andere terreinen.
Verzin een ongemak, kwaal of een aandoening en er is wel iemand die er een middeltje tegen heeft. En het omgekeerde is ook waar; als er een middeltje bestaat zal een deel van de mensheid de bijbehorende kwaal wel hebben.
Vroeger noemde men zo iemand een hypochonder, tegenwoordig ben je afwijkend als je niet een van die aandoeningen hebt.

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

Op 22 mei 2017 15:58:28 schreef bprosman:
Het leukste wat ik tegenkwam was wel weer deze :
https://www.audiomaat.nl/m-bag-m.html

Eigenlijk best wel jaloers als je zulk spul tegen die prijs kunt verkopen.

Ipv M-bags voor M-spots, kunnen ze beter G-bags voor G-spots maken. Volgens mij levert dat meer omzet en dus ook meer geld op.

Thevel

Golden Member

Ipv M-bags voor M-spots, kunnen ze beter G-bags voor G-spots maken

:) :) ;)

Shiptronic

Overleden

Op 22 mei 2017 18:48:09 schreef High met Henk:
[...]

Ben je nou helemaal betoeterd?
Linksgeschuurd waaibomen hout is prima... Maar wel voor de linker speaker.

Voor het rechterkanaal moet je rechtsgeschuurd hebben

Krijg je spatial stereo maar dan 100% natuurlijk en analoog. Dus geen inferieure en irritante halfgeleiders. Bijzonder geschikt voor buizenversterkers daar glas ook vrijwel een natuurproduct zonder silicium halfgeleiders.

Door het spatial stereo effect klinkt alles veel opener en ruimtelijker...

Indien minder bandbreedte gewenst is de plankjes omdraaien...

Wat doe ik nu met mijn center speaker? Heb nu niet geschuurd, maar dat klinkt toch wat rauw :(

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
bprosman

Golden Member

Ipv M-bags voor M-spots, kunnen ze beter G-bags voor G-spots maken

Daar is mijn werkgever (die in Eindhoven) ooit mee begonnen maar is niet een echt succesvolle productlijn.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Op 22 mei 2017 20:44:46 schreef Shiptronic:
[...]

Wat doe ik nu met mijn center speaker? Heb nu niet geschuurd, maar dat klinkt toch wat rauw :(

In de lengterichting schuren met de nerf mee. En dan natuurlijk wel de vers geschuurde nerf met de elektronenstroom mee onder de kabel leggen. ;)

dijkmane

Golden Member

ze verkopen ook Phase Inverters ...
https://www.audiomaat.nl/phase-inverter.html

zal dat samen te gebruiken zijn met die zandzakjes ?

In no Sense, Nonsense

Ze kunnen haast wel een TV programma beginnen met de titel: "Wondere Wereld" :P

This is the world we know best, the world of madness
Hubie

Special Member

Leuk stukje in de tekst.
Daar gaan we weer. Hoe het werkt weet ik niet maar dat het positief werkt is zeker. Mits goed geplaatst, en dat komt zeer precies,

Hier bedoelt hij denk ik dat het positief voor zijn portomonee is. ;-)

https://www.audiomaat.nl/service/general-terms-conditions/

Indien de consument herroept na eerst uitdrukkelijk te hebben verzocht dat de verrichting van de dienst of de levering van gas, water of elektriciteit die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of bepaalde hoeveelheid aanvangt tijdens de bedenktijd, is de consument de ondernemer een bedrag verschuldigd dat evenredig is aan dat gedeelte van de verbintenis dat door de ondernemer is nagekomen op het moment van herroeping, vergeleken met de volledige nakoming van de verbintenis.
De consument draagt geen kosten voor de uitvoering van diensten of de levering van water, gas of elektriciteit, die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of hoeveelheid, of tot levering van stadsverwarming, indien:
de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht, de kostenvergoeding bij herroeping of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, of;
de consument niet uitdrukkelijk om de aanvang van de uitvoering van de dienst of levering van gas, water, elektriciteit of stadsverwarming tijdens de bedenktijd heeft verzocht.

Prutser, heeft ie van een energiebedrijf gekopieerd, z'n artikelen zullen wel niet veel beter zijn.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
bprosman

Golden Member

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Op 22 mei 2017 22:40:06 schreef bprosman:
https://www.audiomaat.nl/m-way-powerstrip.html

Dan ook niet gaan zitten zeveren over die powerstrips :+

Zelfs met lagere-school-spelfouten op de site. Zouden er nou echt sukkels zijn die zich graag hierdoor laten oplichten?

Zou er echt handel in zijn? Ik kan het niet geloven.

evdweele

Overleden

Zou er echt handel in zijn? Ik kan het niet geloven.

Natuurlijk niet. Die websites zijn allemaal ontstaan naar aanleiding van DIT topic, om ons op te naaien ;-)
Een kwestie van vraag en aanbod; jullie willen graag op onzin reageren? Dan is hier een berg humbug.

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

Het is bizar... Mijn mond valt weer open.

Volgens mij is dit iemand die wilt kijken hoever hij kan gaan.

Stapeltje van 10 PIs, tuurlijk

[Bericht gewijzigd door nijhuisr op maandag 22 mei 2017 23:48:30 (55%)

Hubie

Special Member

Deze is ook leuk:https://www.audiomaat.nl/23325796.html

195 Euro voor een broodplank. ;-) Maar oke het is dan wel 'WonderWood' natuurlijk.

Zo te zien gewoon een paar grenen plankjes met een paar hardhouten latjes.
Toch knap als je dat voor die prijs verkoopt aan sukkels.

[Bericht gewijzigd door Hubie op dinsdag 23 mei 2017 03:33:25 (31%)

mel

Golden Member

Je kan natuurlijk wel je brood er haarscherp op snijden.. >:)
Maar die idioten die dit kopen,zouden verplicht opgesloten moeten worden..
En degenen die dit aanbieden,gelijk afgeschoten... O-)

[Bericht gewijzigd door mel op dinsdag 23 mei 2017 05:33:02 (52%)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

Dit topic is gesloten