Forum tracker..

De forumtracker aan de rechterkant laat maar 5 onderwerpen zien in mijn chrome browser. Kunnen dat er niet meer zijn? Zeg een stuk of 20 ?

Jochem

Golden Member

Heb geduld: alle dingen zijn moeilijk voordat ze gemakkelijk worden.

Ik bedoel hier aan de rechterkant..
-Gebruiker status
...
...
...
Forum tracker ( staan maar 5 onderwerpen )
...
...
...
...
...
meer topics

als je op meer topics klikt, dan staan de topics waarin recent gepost is toch rood gemarkeerd?

[Bericht gewijzigd door testman op 21 februari 2017 14:58:05 (15%)]

waar rook was, werkt nu iets niet meer
Jochem

Golden Member

Op 21 februari 2017 14:48:52 schreef vincent1971:
Ik bedoel hier aan de rechterkant..

Ik snap wat je bedoelt, maar dat is dus dezelfde lijst als op https://www.circuitsonline.net/forum/active alleen op laatstgenoemde link is het niet beperkt tot 5 topics.

Dat gezegd hebbende zou het inderdaad best wat uitgebreider kunnen, dynamisch naar schermhoogte wellicht?

Heb geduld: alle dingen zijn moeilijk voordat ze gemakkelijk worden.

Dynamisch zou wel interessant kunnen zijn. Dan wordt de tracker uitgerekt tot de onderkant van de ads het scherm net raken. (of de bovenkant van de ads. >:))
En dan zit je ook niet met het probleem dat de tracker veel te lang wordt op kleine schermen.
+1 hier. :)

Als je maar genoeg geinteresseerd ben, verwondert heel de wereld.
Shiptronic

Golden Member

Zo veel mensen so veel wensen, de forum tracker heeft voor mij geen toegevoegde waarde dus mag eraf, dan kan de gebruiker status prima aan de rechter kant en hoppa gelijk meer scherm breedte ;) (ik weet dat alles naar rechts kan, maar dat is tijdelijk en ik weet ook waarom ;) )

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.