Het is me opgevallen dat sinds enige tijd bij een refresh (F5) er eerst een wit scherm komt alvolens de pagina ververst. Is er wat veranderd?
Vroeger bleef de oude info staan tot de refresh (zoals bij bijna alle andere sites). 't is niet echt een probleem, maar ergert me wel redelijk... :)
(zeker als verversen lang duurt, soms tot 5 sec. zit je naar een wit scherm te gapen...)

Duurt hier korter dan een seconde, staat er eigenlijk direct weer.

Ik denk als er veel mensen op CO zitten dat het wat langer duurt, waarschijnlijk wegens de nieuwe advertenties.
Gisterenavond duurde het ook langer dan normaal, eenmaal zelfs langer dan 5sec.

Nu klik ik altijd op "meer topics" en heb ik dat probleem niet meer.

Edit: ik heb de AB uitgeschakeld voor deze site, CO moet ook inkomsten zoeken als iedereen wilt dat alles gratis blijft.
Maar het geflikker van die 'grote' advertenties steken mij soms ook tegen tot de druppel de emmer doet .... ;)

[Bericht gewijzigd door MGP op (31%)]

Ik klik altijd op het refresh symbool van de browser (Vernieuwen).
F-toetsen gebruik ik nooit. Nu even geprobeerd om te zien wat er gebeurt. Heb ook even een wit scherm, maar duurt maar 1 seconde.
Refresh van de browser en F5 geven beide dezelfde reactie.

Ik zie helemaal niets veranderen als ik op F5 druk. Geen wit scherm, alleen onderin het scherm wat informatie over wat er wordt geladen.
Als een nieuw bericht is toegevoegd zie ik dat erbij verschijnen.

Ik gebruik Windows 7 en Firefox versie 52.0.2

Hier geen probleem. Maar dat komt waarschijnlijk door mijn Pi-Hole. (Debian Linux 8, FireFox 45.8.0 ESR)

Windhoos XP op een oude laptop Latitude met FireFox.
Minder dan 0,5 seconde een refresh.

Refreshtijd is niet veel veranderd (hangt van drukte af). Da's ook niet echt storend, het witte scherm wel...

Geen last van een wit scherm. Zowel Galaxy S6 Phone met Chrome en Asus UX305 laptop met Windows 10 en Chrome werken goed.

hier ook niet veel last van, gebruik ook nooit F5 eigenlijk. de tijden dat het hier langer duurt met laden van pagina's kun je uittellen. doorgaans in de pauzetijden bij bedrijven, en rond tv reclame tijd in de avond.

Op 14 april 2017 11:14:42 schreef MGP:
Edit: ik heb de AB uitgeschakeld voor deze site, CO moet ook inkomsten zoeken als iedereen wilt dat alles gratis blijft.
Maar het geflikker van die 'grote' advertenties steken mij soms ook tegen tot de druppel de emmer doet .... ;)

Ik heb nooit problemen met 'gewone' reclame, zelfs heel handig soms (zoals de conrad link e.d.). Maar nu toch AB aangezet.
Google adv's zijn erg irritant en op een moment heb je daar schoon genoeg van.

Als je ooit op iets gegoogled hebt, blijven ze je eindeloos doodgooien met adv's over dat item.
Ik begrijp niet dat die sukkels niet inzien dat ze na een bepaalde periode beter kunnen stoppen met die gerichte reclame, omdat je geen interesse meer hebt.
(Ik heb meer als een jaar geleden kort op wat meubels gezocht. Daar gooien ze me nu nog dagelijks dood mee. Heel erg irritant)

Alles werkt nu weer flitsend snel en zonder witte schermen... ;)