Topic lijsten

Beste moderators,

Twee vragen:

1. Is het ook mogelijk om de topic lijsten uit te breiden met de naam van de laatste poster?

2. Is het ook mogelijk om ergens in te stellen (voor mij als gebruiker) om in een topic de nieuwste post bovenaan te zien te krijgen?

Vast bedankt voor jullie antwoord,

Gerard

Ain't no place like 127.0.0.1

1) is er al. Even de muis erboven houden en je ziet de naam...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - www.arcovox.com

Op 21 september 2017 19:17:16 schreef Arco:
1) is er al. Even de muis erboven houden en je ziet de naam...

Zenks!

Ja maar dat werkt dus niet op een telefoon, ik merk zelf dat ik vaak probeer te onthouden hoeveel berichten er in een topic stonden om te weten of er iets nieuws is gepost, ze blijven nog een hele tijd actief staan als je hem gelezen hebt.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

We zullen het er maar op houden dat dit een forum voor 'echte' computers is... :)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - www.arcovox.com

Telefoon of tablet gaat prima hoor.

Als je bij 'Mijn gegevens' kijkt zie je volgens mij de berichten waar je zelf in hebt gepost maar waar je zelf niet meer de laatste poster bent.

Okay, misschien was het niet zo handig om twee vragen tegelijk te posten... ;-)

Deze staat nog open:

Op 21 september 2017 19:11:49 schreef GerardWassink:
Beste moderators,

Twee vragen:

1. Is het ook mogelijk om de topic lijsten uit te breiden met de naam van de laatste poster?

2. Is het ook mogelijk om ergens in te stellen (voor mij als gebruiker) om in een topic de nieuwste post bovenaan te zien te krijgen?

Vast bedankt voor jullie antwoord,

Gerard

klein is fijn

Moderator

Ook dat antwoord is makkelijk, nee die mogelijkheid is er niet. Daar is specifiek voor gekozen omdat dat de kans vergroot dat mensen alleen antwoorden op de laatste reply, terwijl de startpost over het hoofd gezien wordt.

Eigenlijk hetgeen wat hier al gebeurt in het klein. :)

Op 22 september 2017 09:09:51 schreef klein is fijn:
Ook dat antwoord is makkelijk, nee die mogelijkheid is er niet. Daar is specifiek voor gekozen omdat dat de kans vergroot dat mensen alleen antwoorden op de laatste reply, terwijl de startpost over het hoofd gezien wordt.

Eigenlijk hetgeen wat hier al gebeurt in het klein. :)

LOL, thanks, helder!