Als je de poll een keer beantwoord hebt, en dan de pagina nogmaals bezoekt, krijg je dit:
Ik neem aan dat daar de resultaten van de poll hadden moeten staan, maar die staan er (dus) niet.
Dit is het geval op Internet Explorer 6 (6.0.2800.1106), Firefox 0.93 en Opera 7.54.
Daarnaast is er gewoon meermaals te stemmen, indien men tussendoor het cookie wegknikkert.. niet echt netjes..
[offtopic]
overigens is het:
welke techniek heeft jouw voorkeur
Niet dat dat veel uitmaakt, maar het staat ontzettend knullig zo, nofi
[/offtopic]
[Bericht gewijzigd door hezik op ]
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 24 september 2004 21:19:28 schreef hezik:
Ik neem aan dat daar de resultaten van de poll hadden moeten staan, maar die staan er (dus) niet.
Volgensmij hoort het zoals het nu is. Het is iig geen fout van de browser of code, het is gewoonweg zo gemaakt als dat je het nu ziet.
Daarnaast is er gewoon meermaals te stemmen, indien men tussendoor het cookie wegknikkert.. niet echt netjes..
Je moet die doos met cookies ook laten staan. Eéntje per week is meer dan genoeg voor je 
Maar even serieus: niet netjes, niet netjes, ja ach... als er in een winkel een actie is waarbij geldt dat je maar maximaal 1 aanbiedings artikel per persoon mag kopen, dan kom je later op de dag toch gewoon nog een keer terug....
Op 24 september 2004 21:38:22 schreef Bastiaan:
Volgensmij hoort het zoals het nu is. Het is iig geen fout van de browser of code, het is gewoonweg zo gemaakt als dat je het nu ziet.
Dan zou ik er onderling toch even over praten of dit wel is wat je wilt. Ik persoonlijk vind het er erg raar uitzien, zo'n titel 'poll' met daaronder een vraag, maar geen antwoordmogelijkheid en geen uitslagen. Maar dat is persoonlijk uiteraard.
Maar even serieus: niet netjes, niet netjes, ja ach... als er in een winkel een actie is waarbij geldt dat je maar maximaal 1 aanbiedings artikel per persoon mag kopen, dan kom je later op de dag toch gewoon nog een keer terug....
Akkoord, het is inderdaad maar net welk belang je hecht aan juiste resultaten.. zo schokkend is het allemaal nou ook weer niet inderdaad 
Jeroen Boere
Even een bevestiging van bassie zijn verhaal:
1. Het is geen fout zoals de informatie nu voor geschoteld wordt, dit gaat nog wel aangepast worden. staat op de lijst.
Maar wat betreft die antwoord mogelijkheid: die is er zeker wel, alleen als je nog niet gestemd hebt.
2. dat van die cookies is ook correct. Was zeker al langer bij ons bekend. Maar voorlopig hanteren we dit systeem nog.
ik denk dat het ander HEEL complex wordt zonder snoepgoed 
maare ander opmerking
ik heb liever een comib van beide. digitaal is leuk, mar analoog ook (ben niet zo'n HF man, maare analoog inlezen in een uC kan ik erg leuk vinden 
Op 24 september 2004 21:44:47 schreef Jeroen Boere:
1. Het is geen fout zoals de informatie nu voor geschoteld wordt, dit gaat nog wel aangepast worden. staat op de lijst.
Ah ok 
Maar wat betreft die antwoord mogelijkheid: die is er zeker wel, alleen als je nog niet gestemd hebt.
Dat zeg ik ook niet, alleen dat indien je al eens geantwoord hebt, dat je dan alleen een titel met een vraag krijgt, zonder uitslag of antwoordmogelijkheid. Maar goed, dat wordt dus nog behandeld 
2. dat van die cookies is ook correct. Was zeker al langer bij ons bekend. Maar voorlopig hanteren we dit systeem nog.
Ok.. dan kan dit draadje de vergetelheid in 
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 24 september 2004 21:41:59 schreef hezik:
Ik persoonlijk vind het er erg raar uitzien, zo'n titel 'poll' met daaronder een vraag, maar geen antwoordmogelijkheid en geen uitslagen.
Me too!
Toen het nog links stond in die smalle strook was het normaal. Nu het in het midden op een breed deel staat ziet het er vreemd uit, beetje eenzaam en leeg die ene regel.
Evil Aedolon
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
Op 24 september 2004 21:53:21 schreef High met henk:
ik denk dat het ander HEEL complex wordt zonder snoepgoed
Zeer complex ? Helemaal niet gewoon naar row user schrijven als er gestemd is en voor guests cookies ofzo of dat niet toelaten
Op 24 september 2004 22:02:19 schreef Evil Aedolon:
[...]Zeer complex ? Helemaal niet gewoon naar row user schrijven als er gestemd is en voor guests cookies ofzo of dat niet toelaten
Kan nog eenvoudiger, gewoon een tabelletje met IP adressen waarvan gestemd is. Indien het IP adres voorkomt, laat je de uitslagen zien, anders geef je de antwoordmogelijkheid. Na stemmen wordt het IP toegevoegd. Bij een nieuwe poll wordt de tabel leeggegooid.
Evil Aedolon
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
Op 24 september 2004 22:09:46 schreef Evil Aedolon:
Dat kan niet want vele hebben een dynamisch IP, toch in belgie
Dan idd. per user, alhoewel dat een beetje naar is, omdat je dan aan je users tabel een veld moet toevoegen wat niet echt statische user informatie is. Hoewel daar eigenlijk niets mis mee is, heb ik er zelf zo'n onderbuik gevoel bij van 'het klopt niet'. Kan het niet echt beredeneren tho 
Jeroen Boere
Jeroen Boere
Op 25 september 2004 00:00:03 schreef hezik:
En ban alle belgen, ben je gelijk van die dynamische IP's af
* Jeroen Boere zwijgt 
Op 24 september 2004 23:57:11 schreef Jeroen Boere:
dan pas je een combo van cookie + IP logging toe
dan zit je al behoorlijk safe
Is user ID's loggen niet logischer?
Jeroen Boere
Op 25 september 2004 02:00:33 schreef oorpijn:
[...]
Is user ID's loggen niet logischer?
is wel logischer, echter kan men nu ook als ze NIET ingelogged zijn deelnemen aan de poll. dus ook bezoekers die nooit bij ons geregistreerd zijn kunnen voten. dit willen we zo houden. dus gaat het verhaal van ID loggen niet op.
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
Op 25 september 2004 00:00:03 schreef hezik:
En ban alle belgen, ben je gelijk van die dynamische IP's af
Moet ik dan mezelf bannen

Jeroen Boere
Op 25 september 2004 11:38:48 schreef High met henk:
[VERY OFF TOPIC]
JAHH TOTALE ANARCHIE OP HET FORUM!!!!!!!krijgen we allemaal raven1987 recties
:(:(
verklaar u nader
Op 25 september 2004 11:11:38 schreef Sp3ci3S:
[...]Moet ik dan mezelf bannen
![]()
Of verhuizen uiteraard 
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
Op 25 september 2004 13:10:53 schreef hezik:
Of verhuizen uiteraard
offtopic: en hollander worden, nee dank je 
@HMH wat bedoel je met u reactie
Op 25 september 2004 13:20:35 schreef Sp3ci3S:
offtopic: en hollander worden, nee dank je
Weet je wel hoeveel geld je dan uitspaard? Alleen al het pattatekes-budget 
ik bedoelde dus: als de mods zichzelf moeten bannen dat er totaal geen orde meer gaat heersen (n.a.v. bericht spices dus)
Jonathan
Op 25 september 2004 15:51:37 schreef High met henk:
ik bedoelde dus: als de mods zichzelf moeten bannen dat er totaal geen orde meer gaat heersen (n.a.v. bericht spices dus)
als alle belgische mods zich moeten bannen verdwijnt er maar eentje hoor;)