Poll op frontpage werkt niet goed

High met Henk

Special Member

ik weet, maar volgende kers zijn het de limlanders en daarna de randstadders en dan de brabanders en zo blijft er niemand over

iedereen is uniek op zijn eigen manier :D

maare wat ik wil zeggen is dat het goed is dat Co zo goed toegankelijk is en dat 1 onderdeel nu niet helemaal fraude vrij is; so be it

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

ff concept schetsen: maak een active-X plugin, deze houdt bij als je gepold hebt, geen geknoei meer met koekjes...

Als je denkt, die is gek, dan ben je niet de eerste, want dat was ik... E-mail adres voor imense bestanden: webmasterstinus@walla.com (1GB)
Jeroen

Moderator

Lijkt me leuk voor de mensen die een browser gebruiken die geen ActiveX ondersteunt. Verder is ActiveX client-side, dus kan er nog geknoeid worden.
Maar inmiddels wordt er aan het probleem gewerkt.

heeft niet iedere comp een bep. nummer dat bij elke comp anders is? log dit...:)

Als je denkt, die is gek, dan ben je niet de eerste, want dat was ik... E-mail adres voor imense bestanden: webmasterstinus@walla.com (1GB)

Dat nummer noemt men een IP, een voorbeeld van een IP is 63.216.253.215 , dit is inderdaad bij elke pc anders, maar iedereen met een inbelverbinding of een provider die regelmatig van IP verandert.

www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.

je kan het mac adres van de netwerkkaart wel opslaan maar ik denk dat alleen de ISP dit zelf weet ?

Dus de username !

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

Op 25 september 2004 17:43:51 schreef Ives:
Dat nummer noemt men een IP, een voorbeeld van een IP is 63.216.253.215 , dit is inderdaad bij elke pc anders, maar iedereen met een inbelverbinding of een provider die regelmatig van IP verandert.

nee, IP is niet waterdicht zoals al vaak in dit topic is gezegt.

wat je ook nog kan doen is de hostname van een PC requesten (dus niet het MAC adres) dit is in tegenstelling tot het IP adres vaak WEL vast toegekent aan een pc.

IF you can't convince them, then confuse them!

Op 25 september 2004 17:43:51 schreef Ives:
Dat nummer noemt men een IP, een voorbeeld van een IP is 63.216.253.215 , dit is inderdaad bij elke pc anders, maar iedereen met een inbelverbinding of een provider die regelmatig van IP verandert.

bedoelde ook geen ip...

Als je denkt, die is gek, dan ben je niet de eerste, want dat was ik... E-mail adres voor imense bestanden: webmasterstinus@walla.com (1GB)

Jeroen een hostname bevat soms een deel van het IP toch ?

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

Op 25 september 2004 18:38:56 schreef Evil Aedolon:
Jeroen een hostname bevat soms een deel van het IP toch ?

zover ik weet gebruikt een ISP je hostname om bij de DHCP server het juiste IP adres toe te kennen aan jou pc.

overigens zijn er ook ISP's die gebruik maken van het MAC adres van je modem

IF you can't convince them, then confuse them!

Ohja dat is een feit

Maar die hostname kon je toch veranderen (dan ga je al ver om vals te spelen op de vote :))

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

Op 25 september 2004 18:48:36 schreef Evil Aedolon:
Ohja dat is een feit

Maar die hostname kon je toch veranderen (dan ga je al ver om vals te spelen op de vote :))

ja, dat was mogelijk (bij @home althans) om gewoonweg iemand anders zijn IP te "stelen". Maar dat is met het nieuwe DOCSIS platform, wat zo ongeveer elke breedband ISP gebruikt, niet meer mogelijk dit te doen.

maarja, als je dit doet dan is het wel erg laag om zo een extra vote te kunnen geven ;)

IF you can't convince them, then confuse them!