Is er iets mis met de zoekfunctie van dit forum?

Als ik zoek op 4071, dan vind ik een aantal topics met 4071. Ik zie dat de 0 gemarkeerd is. Waarom alleen maar de 0 en niet de cijfers 4, 7 en 1? Als ik zoek naar 'Alleen berichten met trefwoord tonen' dan zie ik ook veel berichten waar het trefwoord 4071 niet in voorkomt. Ik gebruik Firefox Quantum 58.0 (32-bit) op xubuntu 16.04.
Is er iets mis met de zoekfunctie van dit forum?

Bezoek mijn neefjes' site: www.tinuselectronics.nl

Als ik op 4071 ga zoeken vind ik wel alle topic's met 4071 erin. En de 4071 staat er dan echt ergens wel in. Dus dat klopt wel.
Het is inderdaad wel raar dat alleen de 0is gemarkeerd en dan ook alle nullen in het topic.

flash2b

Golden Member

Het irritante met de zoekfunctie vind ik dat op een telefoon nadat er een topic is geselecteerd het extra keuze scherm (discussie bekijken/alle berichten bet trefwoorden tonen) niet altijd verschijnt of buiten beeld verschijnt.

Hier uitzonderlijk ook Firefox en zelfs bij zoekterm 1234 zijn het steeds alle nullen die een gele mark hebben.

Op 1 februari 2018 22:36:27 schreef jerome:
Hier uitzonderlijk ook Firefox en zelfs bij zoekterm 1234 zijn het steeds alle nullen die een gele mark hebben.

Hmm, inderdaad. Als je de URL van alle zoekresultaten bekijkt, zie je als laatste parameter "highlight=0" staan, vandaar dat enkel de 0 een gele markering krijgt. Wellicht nog een bugje in de forumsoftware?

In tussentijd zou je natuurlijk zelf even die 0 kunnen vervangen door je zoekterm (4071 bijv.) - niet de bedoeling, maar het kan je zoektocht tijdelijk wat verlichten.

Marlon

Lambiek

Special Member

Hier het zelfde, alles waar een nul in zit licht geel op. Maar dan ook alles, zelfs de datum.

Dat is nooit zo geweest, alleen de zoek term werd normaal geel.

EDIT:
wel vreemd, als je op iets anders zoekt met een nul erin werkt het wel goed.

[Bericht gewijzigd door Lambiek op 2 februari 2018 10:13:23 (21%)]

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.