Geachte medeforumleden.
Op zaterdag 17 maart om 09:00 uur start de 43ste editie van de landelijke radio vlooienmarkt.
En natuurlijk zijn wij er weer bij...en jullie ook hopen we.
Ook dit jaar willen we verkopen om CO te steunen en weer een gezellige ontmoetingsplaats zijn voor alle CO leden.
En ja hoor, ook dit jaar willen we jullie vragen of je iets te doneren hebt voor de verkoop op de stand.
Nogmaals, geen CRT's, schoonmoeders en andere bijzonder belegen zaken waar niemand nog iets aan heeft.
Als het niet te veel is en je kunt het zelf meenemen naar de beurs is dat perfect en anders kom ik het ophalen op de verzameldag.
En die verzameldag is dit jaar zaterdag 3 maart, dan rijdt ik weer heel Nederland en Belgie in de rondte met mijn bus om spullen op te halen.
Als je spullen afgehaald wilt hebben kun je een mail sturen naar mijn mail adres in mijn profiel.
Dan hebben we verder nog een vacante plaats in het CO beurs team.
1 lid wil er mee stoppen door tijdgebrek, maar we hebben nog wel iemand nodig.
Je krijgt een polsbandje en mag achter de stand en ook mee met wokken achteraf, wat inmiddels een traditie is. Ook krijg je toegang tot onze beursteam sectie op CO waar we overleggen e.d..
We vragen alleen of je om 07:00 uur al bij het autotron kan zijn om mee te helpen op te bouwen en verkopen op de stand.
Reactie's kunnen gestuurd worden naar Jeroen, die gaat de ballotage commissie lei(ij)den en in overleg met ons.
Met vriendelijke groet,
Tom de Goede.