Rosmalen beurs 2018

chuckie

Honourable Member

Geachte medeforumleden.
Op zaterdag 17 maart om 09:00 uur start de 43ste editie van de landelijke radio vlooienmarkt.
En natuurlijk zijn wij er weer bij...en jullie ook hopen we.
Ook dit jaar willen we verkopen om CO te steunen en weer een gezellige ontmoetingsplaats zijn voor alle CO leden.

En ja hoor, ook dit jaar willen we jullie vragen of je iets te doneren hebt voor de verkoop op de stand.
Nogmaals, geen CRT's, schoonmoeders en andere bijzonder belegen zaken waar niemand nog iets aan heeft.
Als het niet te veel is en je kunt het zelf meenemen naar de beurs is dat perfect en anders kom ik het ophalen op de verzameldag.

En die verzameldag is dit jaar zaterdag 3 maart, dan rijdt ik weer heel Nederland en Belgie in de rondte met mijn bus om spullen op te halen.

Als je spullen afgehaald wilt hebben kun je een mail sturen naar mijn mail adres in mijn profiel.

Dan hebben we verder nog een vacante plaats in het CO beurs team.
1 lid wil er mee stoppen door tijdgebrek, maar we hebben nog wel iemand nodig.
Je krijgt een polsbandje en mag achter de stand en ook mee met wokken achteraf, wat inmiddels een traditie is. Ook krijg je toegang tot onze beursteam sectie op CO waar we overleggen e.d..
We vragen alleen of je om 07:00 uur al bij het autotron kan zijn om mee te helpen op te bouwen en verkopen op de stand.

Reactie's kunnen gestuurd worden naar Jeroen, die gaat de ballotage commissie lei(ij)den en in overleg met ons.

Met vriendelijke groet,
Tom de Goede.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
High met Henk

Special Member

Mocht je 3 maart verhinderd zijn:
ik wil ook wel als verzamelpunt dienen waar Chuckie op kan halen!
Rijd rond in regio Zeeland, West-Brabant en omgeving Rotterdam.

Mocht je dus 3 maart niet halen: reageer hier in Forum en ik zorg dat Chuckie bij mij ophaalt (ik heb meer waren, maar dat wist hij al!)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Wat zijn wel gewenste item's ?
Heb recent te horen gekregen dat mijn werkplaats binnenkort plat geveegd word.

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Sine

Moderator

Alles wat voor een hobbyist leuk is, het is immers een hobby beurs.

Grote zware en/of lompe dingen zijn wat minder handig omdat je er ook mee over een beurs moet lopen en omdat we het spul wat niet verkocht wordt moeten vervoeren en opslaan.

Dus WEL:
-algemeen leuk hobby spul
-onderdelen
-meet apparatuur
-gereedschap
-bouwsels
-devkits
-....

Niet:
-Oude pc meuk (geen hond koopt nog een pci kaartje of een cdrom drive)
-Zwaar grofstoffelijk spul (die 1kVA APC ups mag thuis bijven ;) )
-Stereo componenten (casettedecks, amps, tuners ... )
-Transformatoren zonder enige data en/of zware logge trafo's.
-grote metalen platen waar ergens nog een paar connectors aan hangen.
-spul wat je zelf ook naar het gemeente lager zou sleuren.

Is er materiaal waarover je twijfelt, neem dan contact op met iemand van het beursteam.
Bij voorkeur met mij, chuckie of Jeroen.

We hebben in de jaren wel wat lomper spul gehad, maar dat waren altijd dingen die je die dag ook meteen kwijt kon, dan kan iets groters ook nog wel. (Zo was er ooit een stapel 1U servers, die werden gedoneerd op de beurs, en we hebben er geen enkele mee naar huis hoeven nemen want ze mochten voor een prikje weg.)

chuckie

Honourable Member

Als de werkplaats plat moet kunnen we daar ook mee helpen...:)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Hou je ook van AC/DC ?

t.n.t. :)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

@Chuckie:

Ik heb twee Mitshubishi Melva Rv-M1 robotarmen voor je klaarstaan. Dit is inclusief controller, inleer remote en alle kabels.
Ook wat HF spu zoals 2 meter porto's en gedateerde mobilofoons.
ook 2 scoops.

Ik meld het maar hier eerst omdat eerdere dingen al weg waren ten gunste van het forum voordat de beurs begon.....

Zal morgen even een lijstje maken en aan je mailen.

//wil wel in return een status terug.. ;-))

chuckie

Honourable Member

@Gadget
Zeker houd ik van AC/DC..., maar ammonium-sulfaat en een beetje diesel werkt ook wel :)

@Skysoft
Kijk, dat is weer veelbelovend, de robotarmen kunnen we gebruiken om koffie in te schenken en koekjes uit te delen ;)

De status ga ik niet over maar dat kan vast geregeld worden van te voren of op de stand, we houden contact.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
pietplof

Golden Member

Het is toch NH4NO3CaCO3. Of ook wel gezegd: ammoniumnitraat en dan nog een snufje kalk om het wat stabielerte maken.

festina lente

Meestal is er wel een topic van de eerstvolgende radiomarkt maar van Eelde mis ik hem en nog aanmaken is erg kort dag want morgenochtend om 9:30 uur wordt iedereen verwacht, daarom hier maar even.
Als het stoort dan weghalen svp.

Op 9 februari 2018 20:27:50 schreef chuckie:
@Gadget
Zeker houd ik van AC/DC..., maar ammonium-sulfaat en een beetje diesel werkt ook wel :)

Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht :P

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
pietplof

Golden Member

Rwk; morgenochtend tegen 09.30 uur zal ik ergens rondbanjeren.

festina lente

Probeer er ook op tijd te zijn, ijs en weder dienende, kijken of je herken.

[Bericht gewijzigd door rwk op vrijdag 9 februari 2018 22:15:20 (16%)

pietplof

Golden Member

1.94 m, grijs, met baard en een uitermate intelligente uitstraling.
Kan niet missen,

festina lente
Jinny

Golden Member

en een uitermate intelligente uitstraling.

Altijd gevaarlijk zulke uitspraken hè...
Voor je het weet duikt er een foto op waar net je gezicht in de knoop zit... :)

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

Op 9 februari 2018 21:19:55 schreef rwk:
Meestal is er wel een topic van de eerstvolgende radiomarkt maar van Eelde mis ik hem en nog aanmaken is erg kort dag want morgenochtend om 9:30 uur wordt iedereen verwacht, daarom hier maar even.
Als het stoort dan weghalen svp.

Helaas, ik zie het nu pas. Anders was ik wel even gaan kijken.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
pietplof

Golden Member

Naar mijn idee geldt dat vooral voor vrouwen.
Wij mannen zijn onder alle omstandigheden aantrekkelijk.
Maar genoeg off topicgeleuter, terug naar ,,Rosmalen".

In ieder geval zal ik mijn, reeds voldoende om- en beschreven kop op de beursvloer laten zien.

festina lente

Op 10 februari 2018 15:02:55 schreef MAH:
[...]Helaas, ik zie het nu pas. Anders was ik wel even gaan kijken.

Heb een kijkje voor je meegenomen, de looppaden waren breder, een rij minder kramen denk ik, wel allemaal bezet en ook wel bezoekers.

flash2b

Special Member

Ik neem aan dat spullen ter donatie afgeven aan de kraam ook nog steeds een optie is ?

High met Henk

Special Member

Klein spul lukt waarsch. Wel. Kofferbakken/aanhangers vol wordt lastiger.

Voorkeur gaat uit naar ophalen ivm opbouw v.d. stand..

[Bericht gewijzigd door High met Henk op zondag 11 februari 2018 16:33:41 (28%)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Sine

Moderator

Dat kan prima inderdaad, ook wel zo handig voor klein spul, dan hoeft chuckie daar niet apart een detour voor te maken.
Maar ook grotere dingen is meestal niet zo'n probleem. Bij twijfel neem gewoon even contact op.

Ofwel, inderdaad, dat kan prima.

Ik heb nog een Fluke 8840A die weg mag. Ik kan niets met de IEEE interface en wil toch wel gaan loggen. Of hij nog op specs is weet ik niet.
Ook nog een Siemens RK665 wereldontvanger.
Als er belangstelling voor is hoor ik het wel.

chuckie

Honourable Member

@Floppy
Stuur me je adres maar want dan kom ik het wel halen.
Lijkt me zeer goed voor op de stand.
Alvast bedankt voor het aanbod.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde