Ha EgbertG,
Nee dat zijn zeg maar de zoekers voor de pennen in de kast !
Groet,
Henk.
Dit topic is gesloten
Ha EgbertG,
Nee dat zijn zeg maar de zoekers voor de pennen in de kast !
Groet,
Henk.
Golden Member
Ah duidelijk! Dank voor je snelle antwoord!
Die sideband adapter is een grote mixer om het 20Mhz spectrum naar een ander
frequentiebereik te tillen?
Golden Member
Ik heb precies de zelfde set verkocht rond februari 1987,(SWOF III ) maar dan in een 19 ins kast. heb even de foto er bij gezocht, verkocht via een foto op de radio amateur markt in de Brabant Hallen, aan iemand uit het noorden van het land.
Golden Member
Lijkt op deze:
De uitleg van je Henk moet ik even paar keer lezen en proberen te begrijpen.
Kom daar op terug.
[Bericht gewijzigd door EgbertG op woensdag 9 februari 2022 17:57:19 (78%)
Golden Member
Ik ben simpel, maar hoe doe je dat dan met 6 KW, Het is volgens mij een Power PTC
Golden Member
Als die even op 230V gebrand heeft en direct daarna meten geeft dat 16Ω en dan loopt de meter rapido terug naar 4Ω
Hoop licht en warmte geeft zo'n lamp van 1000 Watt. Voor het belasten van een audio endamp hem ik hem niet gebruikt wél voor het meten met de scope aan triac schakelingen.
Op 19 februari 2022 20:16:40 schreef wellenkino:
Siglent, 2082X[bijlage]
leuk ding! Zelf heb ik liever wat ouder, iets met ingesleten..
Ik ben BTW technisch nog opzoek naar het een en ander. Mocht iemand nog een Audio precision AP one portable of Neutrik A2 tegen komen...
Golden Member
Hier staat er een te koop https://caeonline.com/buy/electronic-test-equipment/neutrik-a2/9102765
Wat een mooie! Jammer dat het logo kwijt is
Moderator
Golden Member
Met neonlampjes en die werken ook als latch om een cijfer vast te houden terwijl de teller doorloopt. De 7475 moest nog worden uitgevonden
https://www.youtube.com/watch?v=LJIsMxZWFdQ vanaf 18min.
Dit is niet mijn mooiste meetapparaat
Dit apparaat heb ik +- 20 jaar geleden op zolder gezet, ging weg bij werkgever. Nu eens aangesloten, en hij doet het nog. Het is een teller achtig apparaat. Ik dacht eerst met nixie buizen, daarom had ik hem bewaard, maar dat zijn het niet. Ik kan er verder niets over vinden. Is Duitse degelijkheid in ieder geval.
Weet iemand er meer van ?
Ik denk dat ik hem maar weg doe, dus als iemand er belangstelling voor heeft laat het maar weten.
Golden Member
Volgens mij zijn het wel Nixies hoor, tenminste dat linker apparaat.
Moderator
Op 2 april 2022 18:41:55 schreef Tuxracer:
Het is een teller achtig apparaat. Ik dacht eerst met nixie buizen, daarom had ik hem bewaard, maar dat zijn het niet.Weet iemand er meer van ?
Ik denk dat ik hem maar weg doe, dus als iemand er belangstelling voor heeft laat het maar weten.
Het zijn wel degelijk nixie buizen, alleen niet in de klassieke rechtopstaande vorm.
Gezien het Duits is gok ik op ZM1022's
Mocht je er toch met alle geweld vanaf willen weet je me te vinden
Op 2 april 2022 19:24:25 schreef Sine:
[...]
Gezien het Duits is gok ik op ZM1022's
Bijna goed, het zijn GN-4's.
Ik kende alleen de klassieke buizenvorm...
Ik reserveer hem voor jou
@Sine:
Je gaat hem toch niet slopen, he?
Moderator
Deze dreigt langzaam over te lopen ... tijd voor een nieuwe.
Dit topic is gesloten