Werkplek, prutshoek, soldeertafel, knutselkamer Deel 2

Dit topic is gesloten

bij mij liggen m'n schooldingen en elektronica altijd gewoon door elkaar:)

Gister oververhuist naar mijn nieuwe hobby kamertje (dient ook nog voor opslag van sommige spullen van ons pap en mam).. Alles staat nu nog op een gammele tafel, maar daar komt hopelijk na de carnaval verandering in :).. En ook nog een groter bureau :)

LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P

Op 5 februari 2007 19:57:07 schreef foxie:
manmanman als ik dat hier zo zie, dan ben ik toch maar aan het prutsen :'(

[afbeelding]

Nuja de reden waarom dit zo is is dan ook te verklaren dat ik op die bureau moet studeren, na de studies komt alles uit de kast,... je kent het, moet er gestudeerd worden alles weer in de kast anders komt er niets van (van studeren)

We zijn momenteel de kelder aan het inrichten en daar zal het allemaal wel wat deftiger worden (hoop ik toch, orde is niet m'n sterkste punt..)

Nuja voorlopig zo dan maar :o

ik werk ook nog zo! gewoon in mijn kamer en nooit goesting om op te ruimen dan moe je elders gaan lere! maar ik ben volop opzoek naar een goede werkplaats want zo het nu is kan het nie verder! allen er is ma weinig plaats

Sine

Moderator

Op 5 februari 2007 23:45:42 schreef Henry S.:
Te weinig ruimte is lastig, je moet echt een tafel constant beschikbaar hebben voor de elektronica.

Teveel ruimte is ook niet goed ... dat kan zwaaar uit de hand lopen ;)

"Te veel ruimte" bestaat gewoon niet...

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Henry S.

Moderator

Te veel ruimte... Wat is dat?

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.
Anoniem

geen projecten meer weten om te doen...
iid ga ik mijn kamer om bouwen en krijg ik eindelijk een groter bureau (voor mijn electronica mijn bureau voor school blijft natuurlijk net zo groot>:))

voor wie op de sorteerbakjes kickt: http://cgi.ebay.nl/Electronica-onderdelen_W0QQitemZ220077864721QQihZ01… geen spam/reclame oid, maar misschien dat iemand zijn voorraad uit wilt breiden. ik heb het geld er niet voor

Op 6 februari 2007 23:29:45 schreef vince_zld:
voor wie op de sorteerbakjes kickt: http://cgi.ebay.nl/Electronica-onderdelen_W0QQitemZ220077864721QQihZ01… geen spam/reclame oid, maar misschien dat iemand zijn voorraad uit wilt breiden. ik heb het geld er niet voor

Emmer Compascuum :P Waarom voor mij altijd aan de andere kant van Nederland ? :P :P

Henry S.

Moderator

Duur... En dat vooral wegens te weinig info.

Anoniem

Op 6 februari 2007 23:29:45 schreef vince_zld:

zet maar bij: Grote Aanbiedingen Topic!!!

duur..... zou ik niet gelijk zeggen,
want dat ding zit vol electro spul
het is wel gelijk 3,5 honderd euro

fzwart

Golden Member

Hij zal zo weinig biedingen krijgen. Een foto ter grootte van een postzegel zonder verdere info gaat niemand 350 euro voor bieden. Het kan het best waard zijn maar dan moet je het wel van te voren zien.

Al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is 't waar

Iets anders: wat gebruiken jullie eigenlijk om kabels (BNC, netstekkers, tulpstekkers) op te hangen?

K'heb zo'n standaartje waar je een dremel aan hangt :D

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Anoniem

bij ons op de club hebben ze 1 groot bord vol met gaatjes om daar hun banaanstekkertjes op te hangen

voor duidelijkheid: in elk ongeveer 4 mm gaatje prikken ze een banaan stekker;)

Ik hang ze gewoon niet op maar bewaar ze in dozen niet echt handig, maar uit het zicht zodat het ordelijker lijkt.
Op school hebben ze ook een bord met gaatjes waar de stekkers in zitten, dat is wel mooi, zou je eigenlijks voor elk soort mannelijke stekker maken.

Hier een foto van mij bureau:

http://img47.imageshack.us/img47/7422/imgp2563lk8.jpg
met mijn nieuwe aanwinst van gisteren een oscilloscoop en mijn 3e hobby, het verzamelen van coca cola spullen.

Henry S.

Moderator

De titel is "Werkplek, prutshoek, soldeertafel, knutselkamer Deel 2", Hier wordt niet gewerkt Niels :+

Op 7 februari 2007 18:26:08 schreef fzwart:
Hij zal zo weinig biedingen krijgen. Een foto ter grootte van een postzegel zonder verdere info gaat niemand 350 euro voor bieden. Het kan het best waard zijn maar dan moet je het wel van te voren zien.

Dat bedoel ik, en hij heeft ook geen enkele bieding gekregen.

Op 11 februari 2007 20:13:30 schreef Andreesie:
bij ons op de club hebben ze 1 groot bord vol met gaatjes om daar hun banaanstekkertjes op te hangen

voor duidelijkheid: in elk ongeveer 4 mm gaatje prikken ze een banaan stekker;)

Heb ik ook al aan gedacht. Maar voor BNC werkt dat weer niet. :(

Op 11 februari 2007 20:19:22 schreef Henry S.:
De titel is "Werkplek, prutshoek, soldeertafel, knutselkamer Deel 2", Hier wordt niet gewerkt Niels :+

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Niet eens één schroeiplek!

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
High met Henk

Special Member

wij zijn net intern verhuisd en opnieuw aan het inrichten.
Zal binnekort eens een impressie posten...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 11 februari 2007 20:29:36 schreef pros:
[...]
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Niet eens één schroeiplek!

misschien heeft hij de verkeerde kant van de kamer gefotografeerd:+

Henry S.

Moderator

En in tafel vergist? Sterk staaltje...

Ik snap niet waar jullie het over hebben, als ik zo wat terug kijk in dit topic zie ik op veel buro's geen schroeiplek, al houd ik mijn soldeerbout met 450 graden op mijn buro er zal niet meteen een plek komen en tegen die tijd laat ik hem al los.

gaat ook niet om een schroeiplek. het is er gewoon erg netjes:P

Dit topic is gesloten