Werkplek, prutshoek, soldeertafel, knutselkamer Deel 2

Dit topic is gesloten

Op 11 februari 2005 15:31:16 schreef Berry:
nou ff voor jullie dat ik geen ruimte heb: mn kamer

[[url=http://img140.exs.cx/img140/7156/kamer5un.th.jpg]afbeelding][/URL]
(klikbaar)

5m bij 3m ongeveer denk ik

Lekkere link!
Mijn virusscanner vloog meteen aan met de mededeling dat er een inbraakpoging in m'n computer werd gedaan op het moment dat die pop-up opende...

Op 11 februari 2005 15:45:52 schreef DIY:
[...]
Lekkere link!
Mijn virusscanner vloog meteen aan met de mededeling dat er een inbraakpoging in m'n computer werd gedaan op het moment dat die pop-up opende...

Gebruik je toevallig Internet Explorer? Geen problemen hier met Firefox.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Op 11 februari 2005 15:50:07 schreef Thomas:
[...]
Gebruik je toevallig Internet Explorer? Geen problemen hier met Firefox.

Hier FF ook geen probs...

Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...

Op 11 februari 2005 14:43:30 schreef Berry:
Hmm, ik doe toch iets verkeerd... Ik zie mensen van mijn leeftijd met een mooi (of niet, maar het is er) plekje om te werken... Ik? Ik moet het doen met mn bureau waar mn computer opstaat, welke ik leeg moet halen en dan mn spullen uit een bak moet pakken... Niet echt heel practish dus... Hebben jullie (15/16 jarige) die werkplaats op jullie kamer, of in de schuur ofzo?

ik ben nu 17 en heb eigelijk ook geen echte werkplaats. op mijn slaapkamer staat mijn buro en als ik daar heen huiswerk maak dient hij voor werkplaats. en als ik weer huiswerk moet maken.....
ik stop allen in een hele grote bak die ik dan weer in mijn kast zet.
ik heb verder ook geen hele grote apparatuur. mijn pc staat naast mijn buro en een labvoeding zoek ik nog.....

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Mijn virusscanner vloog meteen aan met de mededeling dat er een inbraakpoging in m'n computer werd gedaan op het moment dat die pop-up opende...

LOL haha ..dat is gewoon een (reclame-)popup joh..

PaWoN

Op 11 februari 2005 16:20:54 schreef PaWoN:
[...]

LOL haha ..dat is gewoon een (reclame-)popup joh..

PaWoN

Plus kwaadaardig active-X component?!!!......
Ik draai Linux, geen last van hier :)

MvgEat

Lucky Luke

Golden Member

ik heb ook niet zo'n goeie prutsplek

boutje, lijmpistooltje en afzuigingkle em een derdehand en een desoldeerpomp en een multimeter (maar niet zo'n aldigeval don't worry)

en dan nog tin en litze ed.

maar verder...

ja een tl voor beter licht savons

maar geen labovoeding of scoop of whatevver

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
help

Golden Member

mijn werkplek ziet er ongeveer zo uit

code:


______________________
|       |            |            
|KAST   |SOLDEERBOUT |
|       |GEREEDSCHAP |
|VOEDING|            |
|       |            |
|       |            |
|SCOOP  |  TAFEL     |
|       |            |
|ONDERD.|            |_______________________________
|       |            |                               |
|       |MULTIMETERS |                               |
|       |            |       TAFEL             PC    |
|TESTPCS|            |                               |
|       |            |                               |
------------------------------------------------------
<----------------- ONGEVEER 3METER ------------------>

En ik ben 16

EDIT: Ik heb ook nog twee kasten met onderdelen en zooi :P
helaas nog geen labvoeding :'(

hier firefox, niks gezien... ook soms linux trouwens :)

ook firefox, alleen popup geblocked

http://www.tinus-online.nl :: Corolla G6 :: EOS 5D

Internet explorer moet je eigenlijk niet gebruiken, op school hebben ze alle pc's gefixed nu. Iedereen begint te surfen, ik duw even cntrl+alt+del en zie zo 5 spyware dingen staan(na 1 dag L33T :))

http://img206.exs.cx/img206/2130/pict12384mi.jpg

tja bende???

valt wel mee toch,
alleen wat niet op de foto staat is de boekenplank, die zit nu boven het bureau, zodat er nog meer zooi kan plaatsen. het bureau is 2,40 bij 0,8 meter

vrg dirk

[Bericht gewijzigd door Dirk op vrijdag 11 februari 2005 19:35:23

Met al die soldeerbouten zo dicht bij het toetsenbord, nog nooit iemand wat toetsjes weggesmolten?

www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

Op 11 februari 2005 19:37:55 schreef Ives:
Met al die soldeerbouten zo dicht bij het toetsenbord, nog nooit iemand wat toetsjes weggesmolten?

Hier ontbreekt wel een stukje shifttoest :-D

Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...

Ik heb in de schuur (staat achter in de tuin) een werkplekje. Daar staan mijn ladenkasten, gereedschap en andere meuk.

Alleen deze is (nog) niet geisoleert (gebeurt binnenkort) dus is het in de winter erg koud. Ik heb er nu een koude badkamer kachel neergehangen voor een beetje wamte.

Maar in de winter zit ik dan meestal op me kamer te solderen.

Ik heb helaas nog steeds geen foto's. Binnekort maar een keer alles opruimen en een digicam proberen te regelen.

Op 11 februari 2005 22:59:58 schreef Antoine:
Geen toetsen, wel de muiskabel :D

Muhahahaha, die ontbreekt hier ook...
Iemand zal hem wel gepikt hebben.

Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...

de muiskabel gepikt en de muis laten liggen? neem dan gelijk alles mee [lol]

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Op 12 februari 2005 12:30:27 schreef MAH:
de muiskabel gepikt en de muis laten liggen? neem dan gelijk alles mee [lol]

Het vreemde van al is dat al de rest van de muizen heir in huis wel nog kabels hebben....
Was mss een kieskeurige dief...

Tis wel beter zo zonder kabel...

Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...

Als je geen gamer bent is draadloos sowieso handiger.

Nieuwe afkorting een idee? --> CMIIR = Correct Me If I'm Rong

hallo, hier een recente foto van mijn werkplaatsje. Is het niet gevaarlijk? Ik heb namelijk geen afzuigkap:P

http://debloopers.de.funpic.org/site/werkplaatsje.html

ik ook niet, maar open raam moet het maar doen

klein is fijn

Moderator

Op 12 februari 2005 15:07:28 schreef Jan Bot:
hallo, hier een recente foto van mijn werkplaatsje. Is het niet gevaarlijk? Ik heb namelijk geen afzuigkap:P

http://debloopers.de.funpic.org/site/werkplaatsje.html

Geen afzuikkap? Ja, dat is verschrikkelijk, over een jaar zit je als een skelet te solderen rollen je ogen in je schedel, komt er rook uit je neus, flux uit je oren en kraam je onzin uit.

Je begrijpt het al, ik soldeer al een paar jaar zonder afzuiging...

Dit topic is gesloten