Beste mensen,
Een weekje terug heb ik iets gevraagd over een 3 fase motor, momenteel zoek ik informatie over hoe ik die motor kan aansturen vanuit een groepenkast.
De groepenkast (3e in lijn vanaf de hoofdkast) wordt gevoed met een krachtgroep 25 amp.
De motor is een beregeningsmotor voor een paardenrijbak, deze is 3 fase 380 zonder Nul, en dan neemt hij 4 amp.
Deze pomp dient iedere nacht 15 minuten te draaien als het droog is, als het regent mag die uit blijven.
Of te wel wat dient ertussen te komen, welke volgorde en hoe gaat het geheel met elkaar werken en waar kan ik aan de spullen komen, en/of wie wil dit voor mij in elkaar zetten zodat ik de kast kan monteren, kabel vanuit de motor erin, kabel naar de groepenkast, regensensor aansluiten en hups..
Een 3 fase aardlek, 3 fase tijdschakelaar, 12 of 24 volt regensensor met relais, thermische motorbeveiliging (indien nodig).
De tijdschakelaar heeft een mogelijkheid om los van de ingestelde periode ook handmatig een aan/uit sturing te geven.
Is het handig om een overbrugging te maken over de tijdschakelaar en regensensor heen. Dat als je hem aan wilt hebben als het regent dat dat dan kan.
Men name de regensensor geeft mijn kopzorgen.
Kennen jullie iemand die dit kan verzorgen?
Grt Sven.