Wil het toch even even kwijt (hoe achterlijk het ook is) wat een VET forum dit is, dit had ik jaren geleden moeten ontdekken, ik ga iedereen helpen waar het kan, neem ook geen blad voor de mond (mss beter wel doen) ik weet niet hoe ver ik kan gaan (ik zie overal account gebanned worden op andere platformen, twitjes, stumpert, smoelenboek) wil deze grens ook niet opzoeken, als men account over een paar maanden bestaat ga ik zeker doneren (wees gerust, ik maak een nieuw account aan en doneer alsnog), als ik ergens mee kan helpen hoor ik dat ook graag (hebt veel te veel tijd over), Ik ben zelf ITer (in Linux), mss kan ik ergens mee helpen.

Op 23 juni 2020 19:17:56 schreef RvEldijk:
...neem ook geen blad voor de mond...

Je zet de mods gelijk al op scherp. Ik zou maar uitkijken. Het topic op zich is al een goed begin :+

Je mag op dit forum goed zeggen wat je te zeggen hebt maar hou wel netjes met respect voor je mede forum genoten. Zolang niet iemand bewust beledigd, kleineert uitscheld ed dan mag er op dit forum een hoop.
Zolang je je aan de forum regels en de adviezen van de mods houd word je niet zo snel geband. Als je een keer een grens overschrijd hoor je dat vanzelf wel van een mod blijf je dat doen dan ligt het ook aan jezelf.

Wat ik zelf VET vind is frietsaus en mayonaise ;)

Wat vind jij vet?

En ik zal niet grappen over iemand zijn vet geven, want als je dat teveel doet wordt je hier geband

[Bericht gewijzigd door High met Henk op (60%)]

Doneren kan altijd hoef je geen nieuwe account voor aan te maken.
Voordeel je kan dan ook in de koffiecorner.

Ik zou maar uitkijken

Ik ga me inhouden hoe dan ook zit niet te wachten om iemand voor het hoofd te stoten c.q. te beledigen, of modders extra tijd te bezorgen.

Wat vind jij vet?

LOL zal ik het dan veranderen hoe geweldig ik dit forum vind ?

Doneren kan altijd hoef je geen nieuwe account voor aan te maken. Voordeel je kan dan ook in de koffiecorner.

Met een nieuw account kan ik alsnog er niet in ;)

Nogmaals ik zal iedereen helpen waar ik kan, en als je Linux vragen hebt graag, IOT is men hobby.

Dubbel acounts zijn niet gewenst, wil je een andere acount naam dan kan dat, even een modje mailen;

https://www.circuitsonline.net/contact

En idd, een tweakers o.i.d kan ik niks posten, of word verwijderd of te zwaar gemodereerd.

[edit] WELKOM !!

En idd, een tweakers o.i.d kan ik niks posten, of word verwijderd of te zwaar gemodereerd.

Ik ga me gewoon inhouden, bij twijfel gewoon niet posten, en idd dubbel account zal ik nooit hebben. (p.s. heb de forum regels niet gelezen, maar kan me wel indenken wat die zijn.)

Alles met een knipoog ;)

WELKOM !!

Dank je, jullie zijn echt geweldig !!!

Ik denk wel dat je eerste slotje er een keer aankomt een topic zonder link naar elektronica word nooit lang toegestaan maar voor een eerste keer word dat wel toegelaten. Het levert verder ook geen problemen op alleen een slotje dus.

[Bericht gewijzigd door benleentje op (16%)]

Nou, wees welkom zou ik zeggen. :)

Welkom!

@benleentje: topics over electronica in de rubriek 'Lieve moderators' worden toch echt weggemod ;)