Controleer of de solderingen van motorrelais nog in orde zijn en de startcondensator van motor nog in orde is. ( Laatste bij Bosch niet vaak stuk maar wel een optie)

Bedankt voor alle input!
De Elco's, startcondensator en temp sensoren zijn in orde. Die sensoren heb ik wel grondig schoongemaakt want daar zat een enorme aanslag op.
Bij opnieuw aan doen gaf die eerst gelijk een f11 melding. Uiteindelijk wel het droogprogramma kunnen starten en daarna de foutcode niet meer gezien.
Wat wel gebeurt is dat de machine af en toe klikt en dan hapert. Alsof die snel achter elkaar aan, uit, aan gezet wordt. Dit lijkt halverwege het programma op te houden. Kan dit aan het motorrelais liggen en zo ja... Waar kan ik die vinden?
Ik ben niet super technisch onderlegd dus alle hulp wordt zeer gewaardeerd!

Is toch echt een processor fout.......

Dat kan natuurlijk veel zijn dat dat veroorzaakt.
Zijn de solderingen op de relais nog in orde? Vooral de spoel solderingen. Zie foto. Rood zijn de spoelpinnen. Geel is er eentje dat er op de vage foto er raar uit ziet.
Heeft temperatuur een invloed? Stook de print eens warm met haardroger.
Heeft mechanische manipulatie effect: trek aan de draden. Zeker waar ze aan de motor geplooid toe komen. Of duw op de print om slechte kontakten te triggeren...

Voedingschip kan ook de oorzaak zijn van het haperende gedrag..dat kwam wel vaak voor...