Update:
Paar dagen nu verder omdat ik op aantal onderdelen ging wachten uit Amerika. Gisteren alles netjes binnen gekregen en ik heb het volgende besteld
2x Ohmite TWW5J20RE 5 Watt en 20 Ohm
4x Optocoupler LTV-357T
4x Nichicon CAP 47UF 10V
2x 0402 smd 1/16W 10 Ohm
Als eerste ben ik aan de slag gegaan met de keramisch weerstand TWW5J20RE te vervangen. Dat ging vrij makkelijk echter moest eerst witte RTV spul los gemaakt worden waarna ik de weerstand makkelijk eraf kon solderen.
De oude weerstand gemeten en 0 Ohm dus die was duidelijk niet meer goed terwijl andere 20 Ohm netjes aangaf.
Alles aangesloten apparaat aangezet en helemaal niks geen teken van leven.
Ik ben verder gaan zoeken stuit ik steeds tegen die optocoupler die vaak stuk gaat maar, ik kreeg netjes waarde doorheen waarde 330 continuïteit. Ik heb toen toch besloten om dan die optocoupler eraf te halen en dan te meten wat ik krijg. Zo gezegd en merkwaardig zal ik dezelfde meeting
. Omdat het toch al.eraf was heb ik hem wel vervangen echter merkte ik ook dat er een andere type erop zat LTV-356T ipv LTV-357T.
Na het vervangen met de hoop dat de unit aan zou gaan zag ik opeens QSC logo en hele schakeling begon te werken. Alles terug gebouwd en schoongemaakt is de resultaat dat de unit gefixed is !!!
Ik wil jullie ontzettend bedanken voor het meedenken en adviezen en zeker Piet die ook ons op de goede eind hielp met de schema's echt top.
Ben heel blij dat me AMP weer werkt en dat ie niet weken lang bij reparateur ligt.
Hieronder paar plaatjes voor diegene die mogelijk tegen hetzelfde aanlopen.