Registratie gewichtsverplaatsing bij golfswing

Hallo allemaal,

Misschien kan iemand mij helpen met het volgende:
Bij de uitgangshouding bij het golfen is de druk op beide voeten gelijkmatig verdeeld. (50 - 50% van het lichaamsgewicht)
Bij de backswing wordt het lichaamsgewicht door verplaatsing naar het rechter been verhoogd (rechtshandige speler) en vlak voor downswing naar het linker been overgebracht. (Goede spelers hebben ongeveer 80 - 90% van hun totale gewicht op de linker voet staan bij impact van de bal)
Ik zou graag een plank met aan de onderzijde op elke hoek sensoren willen maken waarvan de gemeten gewichtswaarden d.m.v. BlueTooth aan mijn Android telefoon worden doorgegeven.

Wat wil ik meten:
- gewicht links en rechts bij uitgangshouding (elk 50% van totaal bij juiste stand) en verdeling voorvoet en hak bij elk been.
- maximale gewicht en verdeling voorvoet en hak van rechter voet bij backswing.
- maximale gewicht en verdeling voorvoet en hak van linker voet bij impact van de bal. (moment van impact kan worden bepaald door onderbreking van IR-circuit vlak voor de bal)
- Peak Hold functie voor max gewichtsregistratie rechter been + verdeling tussen voorvoet en hak en voor max gewichtsregistratie linker been + verdeling tussen voorvoet en hak bij impact van bal
- reset knop voor elke nieuwe swing met verschillende metingen

Ik heb op zolder nog 2 Wii Balance Boards liggen waarmee drukverschillen op alle 4 de hoeken (richting) kan worden gesimuleerd. FitScales Android App ?

Nu zijn er digitale personenweegschalen met een App welke de gewichtsverhouding tussen de beide benen in % weergeeft. Indien onder elke zijde van de plank een weegschaal 90 graden gedraaid wordt gemonteerd is het mogelijk om het totale gewicht, de verhoging bij de backswing en de verdeling van voorvoet en hak te meten. Ik kan echter geen digitale personenweegschaal met een Peak Hold functie vinden.
Volgens de beschrijving weegt en analiseert de digitale personenweegschaal de gemeten gegevens en ontvangt de telefoon deze gegevens pas erna. Ik ben dus bang dat dit niet goed gaat werken.

Wie o wie ziet het als een uitdaging om mij hierbij te helpen?

Groetjes,
Ronald