Anoniem
Ik heb 2 schema's van hd-led-meters gevonden. Het schema van deze site heb ik gemaakt, en werkt perfect.
Op het andere schema staat er een jumper in verwerkt. Als deze jumper er op zit dan staat ie op 'bar-mode'. Als je de jumper er af haalt staat ie op 'dot-mode'.
Werkt dit ook bij het schema van deze site (dus als ik pinnr 9 niet met de +12v verbind)?
[edit]
Ik heb het andwoord al: als je pinnr 9 nergens mee verbind gaat ie in 'dot-mode'. (dit heb k getest door de ic uit t ic-voetje te halen, en terug te zetten met pin 9 buiten gebogen)
[/edit]
[Bericht gewijzigd door Anoniem op ]
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Je had ook gewoon ff de datasheet van het IC erbij kunnen pakken en alles rustig kunnen lezen.
Het is trouwens hetzelfde IC dus leek me sterk als het anders werkte.
Anoniem
Op zo 11-08-2002 00:33:57 schreef Bastiaan:
Je had ook gewoon ff de datasheet van het IC erbij kunnen pakken en alles rustig kunnen lezen.Het is trouwens hetzelfde IC dus leek me sterk als het anders werkte.
Daar kwam ik later achter (hopelijk heeft dit topic toch nog iets nuttigs aan het forum toegevoegt
)
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op zo 11-08-2002 23:35:49 schreef M14:
[...]
Daar kwam ik later achter (hopelijk heeft dit topic toch nog iets nuttigs aan het forum toegevoegt)
Geeft niks, kan gebeuren.
Misschien dat anderen hier ook nog wat van leren