...Heb volgens mij Schimanski ook nog gezien in het voorbij gaan...
Ja, ik was er ook even maar heb alleen P.Plof + Theo gezien en gesproken. Na 6 drukke weekenden (dochter heeft een klushuis gekocht, dus druk aan het opknappen/verbouwen) vrijdag besloten even wat gas terug te nemen en ontspannen bij de DvdRA.
Ik ging er vroeger graag heen o.a. voor de zelfbouw tentoonstelling en deed daar altijd inspiratie op. In Apeldoorn was de Americahal jaren lang een prima locatie, helder en goed verlicht, de bovenomploop met zelfbouwtentoonstelling, enz. De IJsselhallen vind ik drie keer niks, een zwart gat waar al het licht wordt weggezogen. De zelfbouwtenstoonstelling viel tegen, dezelfde knutsels als voor Corona, weinig nieuws. En ook de markt vond ik niet heel bijzonder, veel lege tafels en heel veel troep. Je moest goed zoeken om nog een pareltje te vinden, het is sommigen hier toch gelukt zie ik 
Ik ging o.a. om wat boekjes te kopen bij DARC Verlag (altijd een vaste standhouder) maar die was er dus niet
Wel wat origineel Amidon T50-2, T50-6 en FT43 gekocht bij Henk "Eurosound" Boogaard. Hij heeft 2 weken voor het overlijden van Frans Bakelaar (Julianadorp) diens voorraad mogen overnemen.
Ik was er rond 10:30 en om 12:30 had ik het wel gezien en ben gaan wandelen op de Veluwe.