MGP
LDmicro user.
Op 12 februari 2023 13:48:14 schreef Cor4411:
Dacia Spring........ omdat het natuurlijk een heel recente auto is.
Raar dat die geen regelbare bediening heeft, onze Dacia Sandero heeft zelfs een regensensor.
Persoonlijk ken ik Dacia alleen van het goedkoop verkopen van basale auto's met relatief dure opties. Had jij een dure variant dat hij een regensensor had?
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Op 12 februari 2023 14:31:32 schreef MGP:
[...]
Raar dat die geen regelbare bediening heeft, onze Dacia Sandero heeft zelfs een regensensor.
Is niet zo raar, op een:
Op 11 februari 2023 23:31:53 schreef Cor4411:
Hallo beste mensen,Ik heb een budget-auto(Dacia Spring) waar slechts één interval op de ruitenwisser zit, en die is véél te lang.
zoals TS in zijn startpost aangaf.
@Kruimel: nee, een regensensor op een Dacia Spring is niet beschikbaar, hoewel ik de meest uitgebreide uitvoering heb.
MGP
LDmicro user.
Op 12 februari 2023 14:36:46 schreef Kruimel:
Persoonlijk ken ik Dacia alleen van het goedkoop verkopen van basale auto's met relatief dure opties. Had jij een dure variant dat hij een regensensor had?
De mijne heeft alle opties, behalve alu-velgen, voor een kleine 14k nieuw (9/2021) en ben er heel tevreden over.
Ik doe wel heel weinig kilometers 4000km/j ,maar wij hebben wel 2 auto's.
Op 12 februari 2023 14:37:48 schreef Cor4411:
@MGP: dank voor het schema, ik moest even naar een desktopomgeving omdat het op mijn mobiel niet goed zichtbaar was. Als ik het goed begrijp gaat dit echter over een module met potmeter, en dat is niet de bedoeling.
Je kunt ook een instelpot nemen en als de snelheid eenmaal goed staat kun je een vaste weerstand nemen.
Eenvoudiger zul je niet vinden en het heeft jarenlang goed gewerkt op mijn eerste auto.