Beste techneuten ,Nu heb ik deze tv al 10 jaar denk ik ,En viel mij al een hele tijd op ,Dat het beeld boven in de linker en rechter hoek .Wat een soort donkere wolk zit Niet echt hinderlijk .Maar volgens mij zal het wel ouderdom zijn dus heb ik een beetje kleur verschil in die wolken Zeg maar daar zijn de letters niet echt wit in het scherm? Eerder grijs . Hij zal wel bijna op zijn .Nou ik hoor het graag mvg Auke

Niet echt wit, toevallig een beetje blauwig of paarsig?

Zo ja, bestel vast maar nieuwe backlightstrips. Als het wat gelig of rossig is, kunnen het ook de strips zijn maar is de kans groter dat er een verkleuring in een optische geleider of diffusor zit.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (41%)]

Goede morgen Maarten .Het is geen kleur verschil .maar het lijkt net of is het wat een donkere bewolking je ziet het amper Dan moet je er echt op letten.Zal even een wat foto,s maken . mvg Auke

Netjes dat jou TV het paars wordende syntoom nu pas krijgt en met een rijtje nieuwe LED strips is de TV weer hartstikke fris!

Niet erg paars, misschien 1 LED die paars is en meerdere die uitgevallen zijn?

In elk geval lijkt me dat hij toe is aan nieuwe LED-strips.

Goede avond heren .En wat gaat zoiets kosten ? mvg Auke

De meeste mensen die zien het niet eens .Maar als je het 1 keer weet zie je dat het wit rechts witter is zeg maar sneeuw wit .En links een boven hoek wat gebroken wit haha,Heb ik weer .Nu is mijn Tv monteur overleden .Dan zal het wel een nieuwe worden ,En die 3D Werd ook geen succes .fijne avond nog grt Auke

een LED set komt ongeveer tussen de 20 en 40 Euro, afhangend beeldscherm type.. Er is vast iemand in je buurt die het wil fixen??

Goede Avond bedankt voor de informatie .Ik zal eens hier in de Buurt informeren . mvg Auke