Maus, ja 2007 is nog steeds geen 2003, maar die ik gesloopt was was van 2015, laatste modelletje geweest van die serie?? Maarten, de machine stond muurvast en deksel was door onderkant geslagen. Zonde hoor want machine was in de machinekamer nog als nieuw. wat delen bewaard maar is al onderweg naar schredder.

Op 17 oktober 2023 22:02:56 schreef EricN:
Leeuw van recht?

Hou op, dat was een hele bijzondere..

Op 17 oktober 2023 22:04:35 schreef smd:
Maus, ja 2007 is nog steeds geen 2003, maar die ik gesloopt was was van 2015, laatste modelletje geweest van die serie?? Maarten, de machine stond muurvast en deksel was door onderkant geslagen. Zonde hoor want machine was in de machinekamer nog als nieuw. wat delen bewaard maar is al onderweg naar schredder.

\

Ik heb dit ook een paar keer gezien. Inderdaad zonde, zelfs bij een machine die nog niet zo oud was ook.

Op 17 oktober 2023 00:06:30 schreef Zaagmans:
Even een vraag in alle eerlijkheid, misschien kost het m'n kop door dominante moddereeters.

Maar in alle realiteit, dit is geen elektrotechnisch- of een elektronica probleem.

Hoe kan het dat hier geen slotje op komt, terwijl gelijkwaardige en oprechte vragen eigenlijk vrij snel door de wat als dominant overkomende beheerders afgeschoten worden?

Twee keer zagen naar de bekende weg. En nog een hele lompe opmerking in een ander topic Je komt me wel heel bekend voor...

Daar weten we wel raad mee, doei!

Op 17 oktober 2023 22:02:56 schreef EricN:
Leeuw van recht?

iig geen poesje van scheef.

Met excuses aan Zaagmans en de echte moderatoren ga ik toch even een klein beetje verder off-topic, omdat er een zijdelings verband is met mijn opmerking over LG kuipen en het uitbesteden van productie...

Ik sloopte een LG televisie uit 2022. Hier zat een LG mainboard in, maar het toestel is verder kennelijk geassembleerd door TCL in Polen. Bij mijn weten was de TCL fabriek aldaar ooit overgenomen door TPV, dus mogelijk produceert TCL nu in de (dan kennelijk voormalige) LG fabriek in Polen. TCL is kennelijk nooit helemaal weg geweest uit Polen en breidde in 2017 nog uit: https://www.yicaiglobal.com/news/chinese-tv-producer-tcl-plans-to-doub…

Ik denk dat hier niet echt veel over te zeggen is verder, maar kennelijk is LG vrij breed aan het uitbesteden... Als het specifiek over die televisiefabriek gaat kan ik (of degene die daar meer over weet) een topic in de juiste categorie aanmaken.

Nagekomen nog een geruststellend bericht dat de wasmachineproductie kennelijk niet geheel is uitbesteed. Althans, een jaartje geleden zette men nog een nieuwe witgoedfabriek neer in LG-stad Wroclaw: https://tech.levenwolk.nl/lg-electronics-opent-een-nieuwe-fabriek-in-w…

Op 17 oktober 2023 00:13:08 schreef Nikolai Tesla:
Tja, dan kan iedere discussie van de mechanische kant van een cassettedeck, bandrecorder, videorecorder of vaatwasser ook wel verbannen worden. Dit is een erg goed forum over elektrische apparaten. Mensen zullen hier ook terechtkomen met vragen daarover. Ik kan ook wel een discussie over een relais of een schakelaar afdoen als pure mechanica. Ik denk dat we dan erg ver van huis raken.

eerlijk? een topic van mij kort geleden over software voor een nas server werd ook afgeschoten , ik heb niet eens de kans gehad om iedereen voor de geboden hulp te bedanken , ......dus bij deze server draait weer en iedereen bedankt !

Als LG deze acties gaat uitvoeren dan gaat het snel over met LG, dan word het meer UG ( Unlucky Goldstar)

Op 18 oktober 2023 19:47:10 schreef klaasy:
[...]
eerlijk? een topic van mij kort geleden over software voor een nas server werd ook afgeschoten , ik heb niet eens de kans gehad om iedereen voor de geboden hulp te bedanken , ......dus bij deze server draait weer en iedereen bedankt !

Software voor PC's en aanverwante apparaten is weer een beetje ander verhaal. Een topic dat puur over software gaat en op tweakers.net volledig on-topic is en niet raakt aan de elektronische kant van een PC of aanverwant apparaat, is op CO doorgaans niet on-topic. Maar goed te horen dat het ding weer draait!

Op 18 oktober 2023 22:46:18 schreef maartenbakker:
[...]Software voor PC's en aanverwante apparaten is weer een beetje ander verhaal. Een topic dat puur over software gaat en op tweakers.net volledig on-topic is en niet raakt aan de elektronische kant van een PC of aanverwant apparaat, is op CO doorgaans niet on-topic. Maar goed te horen dat het ding weer draait!

het verhaal dwaalde beetje af naar hoe goed of slecht welk merk is , ik denk dat dat de reden was voor een slotje .

Nee hoor, een NAS is geen CO topic. Lees de post van maartenbakker nog eens goed door.

Dit topic is ook sterk afgewaaid, en het meeste is ook wel gezegd.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (20%)]