De TV op mijn slaapkamer (oude Philips 40") heeft het begeven , nu was de tuner al defect dus nu maar afvoeren. Omdat ik daar heel weinig kijk was ik naar een andere TV aan het kijken puur op (laagste) prijs.
Mij de MM kwam ik deze tegen (is het niet geworden hoor) , kent iemand dat merk ? (@Maarten?)
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_ok-otv-24h-5022c-1745852.html
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Ik heb ze wel eens van Vestel gezien, maar kan ook een anonieme Chinees zijn.
EDIT: achterkant sugereert vrijwel zeker Chinees. De gebruiksaanwijzing kan ik zo snel niet vinden, de bediening kan een aanwijzing zijn.
[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (48%)]
Gewoon een goede Bravia op Marktplaats scoren. 30-40€ heb je een topbak uit ± 2010. Bijvoorbeeld een van de W5500 serie, dat is zo'n beetje top van de gouden generatie LCD tv's (Wide-gamut CCFL!), en levert beter beeld en geluid dan alles nieuw onder de 500€. Enige waar ik mee zou oppassen is met een 37 inch model, ik weet niet waarom, maar die zijn minder dan de rest.
Ik heb ook een tweetal 32BX400's die waren samen 50€. Dat steekt een splinternieuwe KD-32W800 van Sony naar de kroon.
Maar ook een Panasonic plasma kan fenomenaal beeld leveren voor het geld. Ik heb er nog een staan voor een habbekrats (in 040).
Qua tuner is het natuurlijk puur analoog of DVB-C met zo'n CAM module, maar ik heb een DVB-2T free to air tuner voor gratis NL 1-2-3 in FullHD, en dus ook geen TV abo meer.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
De VESA mount ziet er nogal griezelig uit, zo te zien met zelftappers direct in de kunststof gedraaid... 
Maar ook een Panasonic plasma kan fenomenaal beeld leveren voor het geld. Ik heb er nog een staan voor een habbekrats (in 040).
Heb ik ook gehad, alsook een Philips , voordeel is wel dat ik geen warmtepomp meer nodig heb 
Het is een Toshiba geworden met Android. Misschien krijg ik er spijt van (Toshiba dan ) Android TV bevalt me prima.
Maar heb ook 30 dagen bedenktijd.
@Maarten,
Er staat Vestel op de doos (van Toshiba).
OK is een beetje Denver achtige bouw, echter geen onderdelen van te krijgen echt een weggooi TV. Een 40" Philips TV klinkt niet echt oud toch?? 42" daarintegen wel..
maartenbakker
Golden Member
Denver achtig, oftewel Chinees inderdaad.
@bprosman: Toshiba koopt inderdaad standaard in bij Vestel. Ik zie liever Vestel dan Chinees spul; er zitten wat meer standaardmankementen in en de onderdelen zijn wat beter verkrijgbaar.