Iedereen bedankt. Ongetwijfeld zal er wel wat bruikbaars bij zitten en dus ga ik mij daar over buigen en e.e.a. proberen.

Overigens is het weer eens niet voor mijzelf maar voor een andere die nog analoog rijdt.
Ik zelf rijd al heel lang digitaal en ik heb dat soort problemen niet. Maar soms komt iemand met een locomotief naar mij voor een analoge baan en met kapotte omschakelrelais en/of motor.
Omdat ik al mijn locomotieven zelf heb omgebouwd naar digitaal heb ik dus de nodige oude meuk liggen en dus kan ik daarmee anderen weer helpen.

Het verhaal van die flitsende lampen is al heel erg lang bij Marklin zo. Mij heeft het in mijn analoge tijdperk nooit gestoord, maar ik kan mij indenken dat anderen het maar niets vinden en dus heb ik het probleem op dit forum gezet.

Marklin heeft in het verleden ook veel materieel gemaakt met elektronische omschakelingen. Die hadden ook nergens last van.
De oude Delta decoders kunnen ook gebruikt worden op analoge banen. Gewoon het adres op nul zetten en de trein rijdt op de oude banen.

Nogmaals iedereen bedankt.