Hallo,
Voor aanpassing van het programma zou ik dit willen downloaden uit mijn Siemens LOGO 0BA5 om in de LOGO Softcomfort aan te passen en opnieuw te uploaden. Er zitten echter een aantal bedrijfsurentellers in het programma, dewelke ik graag zou behouden. Als ik me niet vergis worden deze gereset als je het programma upload naar de LOGO. Weet iemand hier een oplossing of workaround voor.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Grtz.
Toeternietoe
Dubbelgeïsoleerd
Daar waar een schakeling rookt, vloeit de meeste stroom (1e hoofdwet van Toeternietoe)
Bij ELKE nieuwe download naar de LOGO! worden alle urentellers op 0 gezet.
Het is niet anders.
Vooraf de download moet je handmatig de actuele urenteller uitlezen.
Na download kun je de urentellers via LogoSoft weer instellen op je actuele waarde
Onder:
Tools => Transfer => Hour Counter kun je de waarde overzetten.
In bijlage een printscreen van de huidige tellers in het bestaande programma. Nieuwe programma is nog niet opgeladen daar ik dit nog moet aanpassen maar wou al even checken of ik de tellers manueel kan aanpassen.
Zou je in principe dan in het veld total time (OT) manueel nieuwe waarden moeten kunnen intikken? Ik kan in deze tabel niets wijzigen. Of kan je dit pas na een upload als de tellers standaard terug op nul staan?
Toeternietoe
Dubbelgeïsoleerd
Daar waar een schakeling rookt, vloeit de meeste stroom (1e hoofdwet van Toeternietoe)
Je zou volgens mij in jouw printscreenveld de waarden aan moeten kunnen passen.
Ik heb helaas nu geen LOGO in de buurt om het te proberen.
bedankt voor je reactie, ik zal het nog eens proberen nadat ik het nieuwe programma heb gedownload naar de logo.
Ben toch benieuwd of de velden manueel aanpasbaar zijn.