paulp
I thought, I thought of everything
Goedmiddag,
Het valt mij op dat bij het aantal replies de "0" is verdwenen als er nog niet gereageerd is. Volgens mij staat hier normaal een "0" als er nog niet gereageerd is.
Paul
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
op zich is "" (Niets) als "geen replies" ook wel mooi. Ik vermoed dus dat dit een bewuste "verbetering" is die Jeroen heeft aangebracht.
Anderzijds, ik heb in een VER verleden zitten verbazen over waarom daar een off-by-one in zat. Die teller is het AANTAL REPLIES en niet "aantal posts in Topic". Voor mij had het natuurlijker geweest als er "aantal posts" o.i.d. had gestaan ipv "replies".
[Bericht gewijzigd door rew op (12%)]
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Nuttige toevoeging .. daar gaat het topic op vooruit 
Totdat er wel wat zinnigs toe te voegen valt gaat hier even een hangslot op.