fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Nieuwe ontwikkelingen: ik kan toch naar Bladel.
Al heb ik op dit moment nog geen idee hoe: OV op dat moment is niet echt een optie (ruim 4 uur reizen)...
Ik zou je heel graag weer op willen halen, maar dat is helaas geen optie op deze korte termijn.
Om 6.30 haal ik een kennis op in Gouda, daarvoor haal ik eerst nog mijn aanhanger op en de auto ligt ook nog eens flink vol.
Is er iemand die @FB kan ophalen in Amsterdam?
Het is een gezellige prater in de auto!
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Ik zou als beursbezoeker gaan, zonder koopwaar (behalve misschien wat klein spul voor mede CO-ers)...
Ik kan eventueel wel met OV naar een punt halverwege gaan, een en ander afhankelijk van het NS onderhoudschema en de tijd.
Ik heb ook maar een kraam gehuurd in Bladel, gezien het ene thuis wedstrijd is en ik van vrouwlief toch echt eens de zolder moets opruimen 
Ben er nog nooit geweest en geen idee of het wat is, maar we zien wel.
Dus indien iemand nog op zoek is naar diverse microcontroller devkits, CO2 sensoren, smd elco pakketjes, nog heel wat smd spul of wat geschakelde voedingen kom maar langs.
Zijn we best wel aardig bezet wat 'CO" kramen betreft!
Kom je bij ons koffie halen dan? @ta, @winands en @henry en ondergetekende staan allemaal naast elkaar als het goed is.
Je kan natuurlijk bij aankomst vragen of je ook naast ons kan staan, wel zo makkelijk als je even een rondje wil doen of naar de toilet wil en er even een oogje in het zeil gehouden kan worden.
henri62
1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Ik ben er ook, als bezoeker. Ik heb ook nog eventueel wel iets om te doneren, ongeveer 2 schoendoosjes kwa inhoud.
Ik ben nog op zoek naar een torx bitje/schroevendraaier (T20) trouwens waar in het midden zo'n "frustratie/pest" pinnetje in zit. Iemand die zoiets verkoopt?
Op vrijdag 5 juli 2024 16:17:09 schreef revado:
Zijn we best wel aardig bezet wat 'CO" kramen betreft!
Kom je bij ons koffie halen dan? @ta, @winands en @henry en ondergetekende staan allemaal naast elkaar als het goed is.
Je kan natuurlijk bij aankomst vragen of je ook naast ons kan staan, wel zo makkelijk als je even een rondje wil doen of naar de toilet wil en er even een oogje in het zeil gehouden kan worden.
geen idee waar ze me wegzetten, zou wel leuk zijn idd om alle CO'ers bij elkaar te zetten, al weten ze vats niet dat ik van CO ben 
Op vrijdag 5 juli 2024 16:27:33 schreef Stijnos:
[...]
geen idee waar ze me wegzetten, zou wel leuk zijn idd om alle CO'ers bij elkaar te zetten, al weten ze vats niet dat ik van CO ben
Als je dat aangeeft bij aankomst weten ze dat wel denk ik 
Loop in ieder geval even bij ons langs voor het beloofde bakkie koffie 
En we hebben hoog bezoek helemaal uit Portugal!
De "insiders" weten wel wie ik bedoel.
[Bericht gewijzigd door revado op (11%)]
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Helaas moet ik waarschuwen dat de kramen van te voren zijn ingedeeld, dus bij elkaar staan zal hoogstwaaarschijnlijk niet lukken.
Wel zorgen we voor CO-koffie, maar alleen voor CO-leden. De K.A.R.-orgsanisatie deelt ook koffie uit, als ik me goed herinner.
Als we genoeg 'personeel' hebben kunnen we misschien wel wat afspreken voor oppas in geval van een plas
Telefoonnummers sharen voor het kijk enkooopvolk binnen mag? Dan kunnen we waarschuwen als er behoefte aan oppas is en ook voor 'snaaiers'.
Hoeben
Golden Member
https://www.hoeben.com https://www.overstockdevices.com https://www.asensor.eu https://www.circuitsonline.net/forum/user/4355#aanbod Voor alle verkoop: een tegenbod is altijd welkom!
Ik was eerst van plan om te gaan als verkoper maar i.v.m. de EGR of andere problemen zoals elders te zien gaat dat niet door. Zou wel kunnen, maar ik zal daar maar stilstaan op dat grasveld met een 2-ton aanhanger. Plus natuurlijk dat ik niet echt met al die bakken wil gaan sjouwen (eigenlijk wel de hoofdreden). Misschien dat ik de fiets eens uitprobeer naar Bladel om rond te kijken. Het is tenslotte vlakbij.
En de fiets heeft als voordeel dat je niet veel kunt kopen.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Zo te zien kan je op een fiets meer vervoeren dan in mijn auto.
Misschien ook maar met de fiets naar Bladel.
fatbeard
Honourable Member
Dat voorwiel heeft alleen zijn beste tijd wel gehad, en ik zou de fietser als een luchtfietser aanmerken: geen trappers...
Ik vind het zelf te ver fietsen vanuit Amsterdam, dus ik neem de auto.
Als de routeplanner gelijk heeft ben ik er tegen 10:30...
Op vrijdag 5 juli 2024 15:52:17 schreef Stijnos:
nee helaas. Enkel een berg T6613's, senseair s8 en nog 2 sensirion drukverschil sensoren
Dat is een NDIR 
Ik kom iig ff bij je buurten, en niet enkel voor de sensors 
Nu hopen dat het een beetje droog blijft.
Sine,
Ik zat gisteren idd even te kijken. Heb ook nog enkele senseair s8. Die zijn zowie op basis van ndir zag ik ja. Die t6613 dan ook.
Zijn echt goede. Calibreren ook automatisch
De tegenstellingen zijn groot.
In Oldenzaal schijnt de hele ochtend de zon gewoon zag ik net...
Hopelijk morgen wel een beetje droog inderdaad!
En hier in Den Haag is het ook weer even droog, ik ga zo maar snel de aanhanger laden voor morgen...
[Bericht gewijzigd door revado op (26%)]
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Voor zover ik de weerprofeten mag geloven is het tot half vier droog.
De ene zegt dan dat er wat druppelt en de ander dat er dan een redelijke bui komt....
Dat wordt dus om drie uur alles wat gevoelig voor nattigheid is inladen.
Klopt,en als dat uitkomt zitten we goed.
De aanhanger staat volgeladen klaar in de garage.
Ik heb ook 8 klapstoeltjes in de aanhanger gegooid voor de zekerheid.
Koffie, bekertjes, suiker en melk etc is ingepakt.
Koffiemachine heb ik om 5.30 (...) nog zelf even nodig en die gaat dan mee.
En voor de liefhebbers een doos kersen mee.
Kreeg ik net van een hoogbejaarde buurman mee, de tv deed het niet en hij heeft het steeds maar over voetbal vanavond 
Kortom, tv werkt weer, oude baas meer dan gelukkig en de kersen gaan mee 
En tijdens die wedstrijd ga ik lekker een versterker repareren die al een tijdje staat te wachten 
Tot morgen allemaal!
Morgen fijn naar de radiomarkt, ik heb er zin in. Ook omdat het voor mij maar 30km rijden is.
1 minpuntje: het is weer op een veldje, en gezien de weersverwachting betwijfel ik of mensen van ver weg de rit gaan maken.
Wat was er mis met dn'herd? Dat was een prachtige binnenlocatie, met buffet en een mooie dame in de bediening.
Wat dat betreft is dit maar een schrale afspiegeling van het verleden. Heel jammer hoor.
Maar goed, niet getreurd. We gaan het beleven.
Den herd was idd ook wel makkelijk geweest, mfa Hapert nog beter
, alleen wie verwacht er nu ook dit ellendige weer. Het moet gewoon dik zomer zijn nu.
Tidak Ada
Ik denk dat ruimte en geld het kriterium zijn geweest.
Ik kende Bladel van langer geleden; ergens in een schooltje of zo.
Ik was met een vriend in een echte blizzard ('t was ergens in de winter) van Antwerpen naar Bladel gereden. Viel vies tegen.
Der laatste twee keer op het veldje van de K.A.R. was het véél beter. Meer verkopers en zo.
Op zaterdag 6 juli 2024 20:59:38 schreef Stijnos:
Den herd was idd ook wel makkelijk geweest, mfa Hapert nog beter, alleen wie verwacht er nu ook dit ellendige weer. Het moet gewoon dik zomer zijn nu.
Ben je er nog uit gekomen met de organisatie?