Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Eens met Sine, GJ_, maartenbakker… en rew.
Koffiehoek is toch een beetje een “afgescheiden” hoekje waar men soms wat meer verteld, omdat alleen de bekende “regulars” het lezen en niet “het hele internet”.*
Dus ‘het hele internet’ alsnog leestoegang geven, achteraf, is niet echt leuk voor wie daar schreef met het idee dat alleen de stamgasten van het forum het zouden lezen.*
Eens met rew dat idealiter een topicstarter (lees) toegang houdt tot de door hem gestarte topics. Dan is niet ineens het topic kwijt voor de TS als het verplaatst is. Maarrrr… ik weet niet of dat technisch haalbaar is en of Jeroen daar zin in heeft en tijd in wil investeren. Het worden al gauw meer haken en ogen dan oorspronkelijk begroot.
*)ja, wel de afweging dat eenieder vandaag een account kan aanmaken en gelijk kan doneren, liefst flink veel om een beetje druk te zetten. Zó afgesloten is die koffiehoek niet. Eens op het internet blíjft op het internet, behalve je cloud-backup (en de dienst achter je ‘slimme lampen’). En dan weet iedereen dan ik liever thee drinkt en dat Sine maar liefst 2 zoetjes in z’n koffie doet 
Tegelijkertijd: ik ben zowat opgegroeid op dit forum, en ben er dan ook nog eens ergens ten tijde van mijn pubertijd begonnen met posten. Er staan geheid domme/onhandige/puberale/onjuiste/achterhaalde/te persoonlijke/ongenuanceerde/etc. uitspraken mijnerzijds ergens tussen de grofweg 9000 posts die ik tot nog toe gemaakt heb… voornamelijk buiten de koffiehoek.
Ben G.
Golden Member
Ik denk ook dat de koffiecorner gesloten moet blijven vanwege het feit dat serieuze members die het forum schoon willen houden een hoekje hebben om toch over andere dingen te discussiëren of lachen of een serieus onderwerp aan te kaarten die niet in forum past. CO heeft geen betaalmuur, het is vrijwillig.